مدیر سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه سلمان ا ستان سیستان وبلوچستان:

برپایی شیفت ایثار کارگران در بیش از ۵۳ واحد تولیدی سیستان و بلوچستان

قورزایی گفت: شیفت ایثار کارگران در بیش از ۵۳ واحد تولیدی سیستان و بلوچستان مدیر سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه سلمان گفت: شیفت ایثار کارگران در بیش از ۵۳ واحد تولیدی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۵۰۷۷۰۹
|
۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۲

سرهنگ پاسدار محمد قورزایی، مدیر سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه سلمان استان سیستان وبلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان با بیان اینکه اجرای طرح شیفت ایثار از برنامه‌های مهم بسیج کارگری در ایام مختلف سال است، گفت: کارگران در این طرح یک شیفت کاری را بدون دریافت دستمزد به خدمت فعالیت کرده و درآمد حاصل از آن را به افراد نیازمند و پویایی چرخ واحدهای تولیدی اختصاص می‌دهند.

وی با بیان اینکه القای یاس و ناامیدی و غیرفعال بودن واحدهای تولیدی یکی از اهداف دشمن است، تأکید کرد: حضور کارگران در واحدهای ویدی نشان از چرخش چرخ اقتصاد در کارخانجات و... دارد و آبی بر آتش توطئه‌های دشمنان است.

سرهنگ قورزایی تصریح کرد: در این طرح کارگران در بیش از ۵۳ واحد تولیدی با تفکر جهادی و انقلابی اقدام به اجرای بیش از ۸۰۰ ساعت کار مازاد از ساعت اداری در قالب شیفت ایثار می‌کنند.

مدیر سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه سلمان بااشاره به برگزاری شیفت ایثار در واحدهای تولیدی و کارخانجات سیستان و بلوچستان، بیان کرد: این رزمایش باهدف کاهش مشکلات تولیدکنندگان و تقویت تولید داخلی به همت بسیج کارگری و کارخانجات استان و متولیان امر در سرتاسر استان در طول هفته کارگر برگزار می‌شود.

ارسال نظرات