میرجلیلی: فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین در ترویج مسائل فرهنگی پرچمدار است

میرجلیلی گفت: فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین همیشه در تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) گام برداشته و به فرمان رهبر عظیم الشأن انقلاب لبیک گفته است.
کد خبر: ۹۵۰۷۷۸۸
|
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۲:۳۷

به گزارش روابط عمومی بسیج ورزشکاران و به نقل از سایت فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، مهدی میرجلیلی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران در جلسه صبح امروز مسئولین فدراسیون با انجمن ها و کادر فنی تیم های ملی ضمن آرززوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان، بیان کرد: عید سعید فطر را به شما تبریک عرض می کنم. از ریاست فدراسیون برای تشکیل این جلسه ارزشی قدردانی می کنم. این فدراسیون در ترویج مسائل فرهنگی پرچمدار است و این برای جامعه ورزش کشور افتخار است. فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین همیشه در تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) گام برداشته و به فرمان رهبر عظیم الشأن انقلاب لبیک گفته است.

 

وی ادامه داد: بیش از چهل سال است که دشمن دست از نظام مقدس جمهوری اسلامی نکشیده است و در سال گذشته پهلوانان واقعی عرصه ورزش در دام دشمن قرار نگرفتند و خوش درخشیدند. رویدادهای بزرگی امسال و سال آینده در پیش داریم. شما در میادین بین المللی نماینده مقدس جمهوری اسلامی و سفیر انقلاب اسلامی هستید.

 

میرجلیلی افزود: حراج انگشتر توسط روح اله رستمی نشان از مکتب شهید سلیمانی دارد. شما باید با رفتار و اخلاق تون انقلاب اسلامی را به دنیا صادر کنید. کادر فنی و مسئولین انجمن در هدایت ورزشکاران نقش بسزایی دارند و شما می توانید به ملی پوشان ما کمک کنید که در دام دشمن قرار نگیرند.

ارسال نظرات