خبرهای داغ:

یادواره شهید مدافع حرم؛، محرم علیپور در روستای قراجه محمد مرند برگزار شد

تبریز- یادواره شهید مدافع حرم؛ محرم علیپور با حضور معاون عملیات‌ نیروی زمینی سپاه پاسداران در زادگاهش روستای قراجه محمد مرند برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۰۷۹۲۵
|
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۰:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، امام جمعه مرند در این یادواره اظهار داشت: شهدای مدافع حرم مظلومانه به شهادت رسیدند و در حال حاضر مردم جهان به درک حقیقی از حضور آنان در جبهه های مقاومت رسیده اند.
 
حجت الاسلام نعمت‌زاده افزود: شهید محرم علیپور در وصیت نامه خود همواره به تبعیت از فرامین رهبری تاکید کرده و راه نجات مسلمانان جهان از سلطه زورگویان و دولت های غربی و آمریکایی را در اجرای دستورات رهبری عنوان کرده است.
 
وی خاطر نشان کرد: نسل جوان کشور که دوران دفاع مقدس و ایثار و از خودگذشتگی مردان و زنان ایران را به خوبی درک نکرده بودند در طول مبارزات جبهه مقاومت با بسیاری از شهدای مدافع حرم آشنا شده و راه، منش و مکتب شهدا را به عینه دیده و لمس کردند.
 
معاون عملیات‌ نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در این یادواره شهید علیپور را از دلاورمردان جبهه مقاومت عنوان کرد و گفت: شهید علیپور دو بار در جبهه های مقاومت حضور داشته و در مناطقی که امکان حضور نیروهای مقاومت بسیار کم بود، این شهید همیشه پیشقدم بوده و سد آهنین دشمن داعشی را در سوریه با شجاعت از بین می برد.
یادواره شهید مدافع حرم؛، محرم علیپور در  روستای قراجه محمد مرند برگزار شد
 
سردار ولی الله معدنی افزود: شهید محرم علیپور در بین خانواده، نیروهای سپاه و فرماندهان جبهه مقاومت همواره الگویی از خوش اخلاقی و از جان گذشتگی بوده  است.
 
در پایان این آیین از خانواده شهید علیپور تجلیل و با حضور بر سر مزار شهید، با نثار فاتحه ای یاد و خاطره حماسه سازی و ایثارگری این شهید والامقام را گرامی داشتند.
یادواره شهید مدافع حرم؛، محرم علیپور در  روستای قراجه محمد مرند برگزار شد
 
شهید مدافع حرم محرم علیپور در اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۲در نبرد با دشمنان داعشی تکفیری در کشور سوریه به شهادت رسید و پیکر مطهر وی در زادگاه خود روستای قراجه محمد بخش کشکسرای شهرستان مرند به خاک سپرده شده است.
ارسال نظرات