شهید آیت الله سلیمانی، همواره به دنبال ایجاد وحدت در جامعه اسلامی بود

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع) در پی شهادت حضرت آیت الله عباسعلی سلیمانی عضو مجلس خبرگان رهبری با صدور پیام تسلیتی، ایجاد وحدت و همبستگی بین فرق اسلامی را از خدمات برجسته این شهید مجاهد برشمرد.
کد خبر: ۹۵۰۷۹۸۴
|
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی به نقل از روابط عمومی سپاه امام رضا علیه السلام در این پیام آمده است، شهادت عالم ربانی واسوه اخلاق و مجاهد خستگی‌ناپذیر و یار دیرین امام و رهبری که در حمله مسلحانه در حادثه تیراندازی شهرستان بابلسر به درجه رفیع شهادت نائل آمد مایه تالم و تاثر گردید.

حجت الاسلام برهان باقری در پیام خود آورده است این عالم ربانی که از چهره های جهادی و مردمی بودند عمر خود را در راه خدمت به مردم و تربیت و تعالی طلاب صرف کرد و در مسیر اعتلای کلمه الله و اسلام عزیزو انقلاب اسلامی در سنگرهای مختلف از جمله مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه در دوران نمایندگی مقام معظم رهبری در استان سیستان و بلوچستان خدمات شایسته‌ای انجام دادند.

وی در این پیام تلاش و مجاهدت ایشان را برای ایجاد وحدت و همبستگی بین فرق مختلف اسلامی به ویژه اهل تسنن و تشیع در استان سیستان و بلوچستان ستودنی خواند و افزود: در سالهایی که این شهید عزیز در این استان خدمت کردند محور کار خود را بر وحدت جامعه اسلامی قرار داد.

وی در پایان پیام خود با محکوم کردن این حادثه تأسف‌بار آورده است: حافظه مردم ولایتمدار ایران اسلامی به ویژه استان های سیستان و بلوچستان، مازندران و شهرستان کاشان هیچگاه خدمات این عالم متقی را از یاد نخواهد برد و بی تردید شیفتگان و رهروان آن شهید گرانقدر راهش را ادامه خواهند داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها