خبرهای داغ:

اردوی یک روزه به همت پایگاه بسیج امام حسن مجتبی (ع) سرخه برگزار شد

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) از برگزاری اردوی یک روزه با حضور نوجوانان و جوانان بسیجی در یک روستاهای شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۰۸۰۴۸
|
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، اردوی یک روزه به همت پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) سرخه با استقبال پرشور نوجوانان و جوانان بسیجی برگزار شد.

محمدرضا جلال فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در خصوص جزئیات این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: اردو یک روز برادران بسیجی از صبح تا ظهر در یکی از روستاهای اطراف شهرستان برگزار و با استقبال خوبی از سوی بسیجیان و با تدارک صبحانه و پذیرایی از بسیجیانی و کوهپیمایی همراه بود.

او افزود: برگزاری تمرین پر شور و نشاط تیر اندازی با تفنگ بادی و دیگر برنامه های ورزشی و فرهنگی نیز مورد استقبال قرار گرفت.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) با اشاره به برپایی مداوم برنامه های ورزشی در پایگاه و سالن ورزشی گفت: فعالیت ورزشی فوتبال دستی و گل کوچیک در فضای پایگاه و ورزش مفرح فوتسال در سالن ورزشی امام خمینی (ره) به همت مسوول تربیت بدنی پایگاه برپا شد.

جلال با اشاره به برگزاری جلسه کارگروه جهاد فرهنگی در جهت مرتب کردن بنرهای مسجد امام حسن مجتبی (ع) ادامه داد: تفکیک پرونده های واجد شرایط جهت تبدیل عضویت عادی به فعال و تشکیل پرونده جذب جدید برای دو نفر از بسیجیان توسط معاونت نیروی انسانی پایگاه، تعمیر بیلبورد پایگاه توسط کارگروه جهاد فرهنگی و گشت محله محور رضویون از دیگر برنامه های اجرایی پایگاه در طول هفته بوده است.

او بیان داشت: همچنین حلقات صالحین شهید محمدتقی فیض و  شهید علیرضا ابراهیمی (حلقه اعضای شورا) در مسجد امام حسن مجتبی (ع) با محوریت برنامه‌های ابلاغی و نحوه اجرای برنامه ها در طول سال تشکیل شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) با اشاره به فضاسازی کانون کمیل بن زیاد مسجد امام حسن مجتبی (ع) در این محله توسط کارگروه جهاد فرهنگی به مناسبت مراسم تخریب بقیع افزود: کلاس تقویتی ریاضی در جهت رفع اشکال دانش آموزان دوره متوسطه نیز با استقبال خوبی برگزار شد.

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها