امام جمعه کاشمر در خطبه های نماز جمعه:

جامعه کارگری وفادارترین قشر به انقلاب اسلامی هستند

امام جمعه کاشمر در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به نقش و جایگاه کارگران، گفت: ستون اقتصاد، کارگر است و با توجه به نگاه عمیقی که اسلام به قشر کارگر دارد، وفادارترین قشر به انقلاب اسلامی جامعه کارگری است.
کد خبر: ۹۵۰۸۰۵۹
|
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از کاشمر؛ امام جمعه کاشمر با اشاره به فرا رسیدن روز کارگر گفت: کارگر یکی از سه رکن اقتصاد است. از این رو  فارغ از نگاه های غربی و کمونیستی، باید نگاه مان به کارگر با نگاه اسلامی باشد.

حجت الاسلام جواد طاهری در خطبه های این هفته نماز جمعه کاشمر با اشاره به نقش و جایگاه کارگران افزود: هیچ کارخانه ای بدون نیروی انسانی قابل تصور نیست. 

وی با اذعان به این که نیروی انسانی که اهل کار نباشد و فرهنگ کار نداشته باشد ، منجر به تعطیلی بسیاری از مشاغل می شود، خاطر نشان کرد: ستون اقتصاد، کارگر است و با توجه به نگاه عمیقی که اسلام به قشر کارگر دارد، وفادارترین قشر به انقلاب اسلامی جامعه کارگری است.

امام جمعه کاشمر بیان کرد: ناامنی شغلی گریبان گیر فردی است که اهل کار نیست. وی افزود: در استخدام و به کارگیری نیروها باید از استفاده شرکت های واسط صرف نظر کرد و اجازه ندهیم با وجود دلالان، فعالیت شان به خطر بیفتد.

 وی همچنین به سالروز شهادت آیت ا...مطهری و بزرگداشت مقام معلم اشاره کرد و یادآور شد: این شهید والامقام چون تولید بصیرت و آگاهی می کرد از جانب منافقان به شهادت رسید . لذا هر فردی که با هدف آگاه سازی مردم تلاش کند تا در صحنه انقلاب بماند، توسط منافقان حذف می شود.  وی تفکر مبارز ، داشتن وجدان بیدار و عشق به مکتب اسلام را از ویژگی های بارز یک معلم بیان کرد و افزود: معلمان باید با محتوای ناب و قوی و با بهره گیری از بیان ساده، دانش آموزان را به عنوان نسل آینده آگاه و مطلع کنند.
 
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها