گشت محله محور بسیج در روستا لاسجرد در سرخه برگزار شد

فرمانده پایگاه مقاومت محمد رسول الله از برگزاری گشت محله محور بسیج و برنامه های متنوع ورزشی و فرهنگی در پایگاه خود خبر داد.
کد خبر: ۹۵۰۸۰۹۶
|
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیچ از سرخه، در جهت برقراری امنیت و آرامش گشت اطلاعاتی و عملیاتی محله محور رضویون به همت بسیجیان پایگاه مقاومت محمد رسول الله روستا لاسجرد در سرخه از ساعت ۲۴ الی ۳ بامداد برگزار شد.

علی اکبر معینیان فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این گشت محله محور در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: یکی از اولویت‌های بسیج خدمت رسانی است و عملکرد بسیج در حوزه اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و امنیتی و محرومیت زدایی است و گشت محله محور از منظر خدمت امنیتی به مردم طراحی شده است.

او افزود: حضرت آقا امنیت را نعمتی بزرگ در هر جامعه‌ای که زمینه پیشرفت مادی و معنوی را می‌خواهد بیان می‌فرمایند و شرط حرکت عظیم اجتماعی را هم امنیت بیان می‌کنند.

فرمانده پایگاه مقاومت محمد رسول الله ادامه داد: در این راستا گشت محله محور بسیج و در جهت برقرار امنیت در محلات و خیابان های روستا به طور مداوم برگزار می شود.

معینیان با اشاره به برگزاری تمرین فوتبال حلقه شهدای گمنام پایگاه گفت: ورزش یکی از موضوعات بسیار مهم است و همه ما باید برنامه ریزی لازم را در خصوص تحقق این مهم داشته باشیم، در این راستا برنامه ورزشی فوتبال در سالن ورزشی روستا با حضور بسیجیان برگزار می شود.

او اذعان کرد: همچنین مراسم شبی با شهدا در مسجد شهید بهشتی برگزار و آماده سازی جایگاه و فضای مسجد جهت برگزاری مراسم به همت کارگروه فرهنگی و جهادگران بسیجی انجام شد.

فرمانده پایگاه مقاومت محمد رسول الله برگزاری جلسه اعضای شورا پایگاه با محوریت بررسی وظایف اعضای شورای پایگاه در سال جدید و توجیه برنامه های ابلاغی از دیگر برنامه های اجرایی بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار