خبرهای داغ:
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی:

صیانت از اسلام، مسلمانان و حرم ائمه اطهار دلایل حضور ایران در سوریه است

طالبی گفت: صیانت از دین مبین اسلام، دفاع از جان و نوامیس مسلمانان و جلوگیری ازهتک حرمت به حرم اهل بیت(ع) در مقابل هجمه‌های سنگین داعشیان و تفکر داعشی، سه دلیل عمده حضور ایران در سوریه است.
کد خبر: ۹۵۰۸۱۰۶
|
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سید محمد رضا طالبی معاون سیاسی،  امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی در آیین نمادین جشن تولد شهید بصیری پور که در مدرسه شهید بصیری پور بیرجند برگزار شد، اظهار کرد: داعش، مظهر تروریسم تکفیری و نماد مرگ و هراس افکنی بود که برای مقابله با تفکر اسلام ناب توسط شیطان بزرگ متولد شد.

وی با اشاره به حدیث نبوی، ادامه داد: هرکس صدای مظلومیت و استغاثه مسلمانی را بشنود و به کمک او نرود مسلمان نیست و فرزندان این آب و خاک که خون غیرت و مردانگی و حب اهل بیت در شریان هایشان جاری است نیز برای عمل به فرموده پیامبر عظیم الشأن اسلام، حضرت محمد مصطفی (ص) عازم سوریه شدند و برخی از ایشان شهد شهادت نوشیدند و به بالا‌ترین مراحل قرب الهی دست یافتند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی افزود: اگر چنانچه داعش و تفکر داعشی در کشور‌ها لانه کند و جان بگیرد به خاطر حمله به ایران است.

شهید مرتضی بصیری پور، اولین و تنها شهید مدافع حرم استان خراسان جنوبی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار