برگزاری اردوی فرهنگی خانواده های کارکنان ناحیه مقاومت بسیج میرجاوه

اردوی فرهنگی به همت معاونت فرهنگی خانواده ناحیه مقاومت بسیج میرجاوه در مکان باغ امام علی علیه السلام زاهدان با حضور سبزپوشان این ناحیه و خانواده هایشان برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۰۸۱۵۱
|
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۱

به گزارش خبرنگار بسیج از میرجاوه، به مناسبت گرامیداشت اولین روز از هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج، اردوی فرهنگی به همت معاونت فرهنگی خانواده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میرجاوه در باغ امام علی علیه السلام زاهدان با حضور سبزپوشان این ناحیه و خانواده هایشان برگزار شد.

در این مراسم سرهنگ پاسدار حسین بدیع روشن، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میرجاوه و سعید دهنوی مسئول مرکز استانی سازمان فضای مجازی سراج در استان به سخنرانی پرداختند.

سرهنگ پاسدار بدیع روشن، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میرجاوه در این مراسم ضمن بیان مسائل و مشاوره های روانشناسی به خانواده ها، بیان کرد: خانواده در اسلام یعنی محل سکونت دو انسان، محل آرامش روانی دو انسان، محل انس دو انسان با یکدیگر، محل تکامل یک نفر به وسیله‌ی یک نفر دیگر، آن جایی که انسان در آن صفا میابد، راحتی روانی میابد، این محیط خانواده است. کانون خانواده در اسلام این قدر اهمیت دارد.

همچنین  سعید دهنوی، مسئول مرکز استانی سازمان فضای مجازی سراج نیز گفت: فضای مجازی در کنار مزایا و فرصت ها، تهدیداتی دارد که اگر مدیریت نشود آسیب های اجتماعی و فرهنگی به دنبال دارد.

وی با تاکید بر اینکه نحوه به کارگیری فضای مجازی مدیریت شود، افزود: استفاده درست از فضای مجازی به خاطر برنامه های مختلفی که دارد اگر صحیح و بر حسب ضرورت استفاده شود قطعا مفید خواهد بود.

مدرس حوزه فرهنگ و رسانه تصریح کرد: آشنایی خانواده ها با فضای مجازی و داشتن سواد رسانه، موجب پیشگیری از آسیب های فرهنگی است.

در پایان نیز به رسم تقدیر از خانواده های سبزپوشان هدایایی اهدا شد.

ارسال نظرات