یادداشت/

استواری کارگران در شرایط جنگ اقتصادی بیش از گذشته ستودنی است

فرمانده سپاه ناحیه امام هادی(ع) به مناسبت روز کار و کارگر در یاداشتی این روز را تبریک گفته است.
کد خبر: ۹۵۰۸۱۵۲
|
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سرهنگ پاسدار علی شعبانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام هادی (ع) به مناسبت روز کار و کارگر در یاداشتی آورده است:

استواری کارگران در شرایط جنگ اقتصادی بیش از گذشته ستودنی است

روز کارگر بهانه‌ای است برای پاسداشت از مقام تلاشگرانی که در خط مقدم تولید ایستاده‌اند.
طبق بیانات امام خمینی (ره) همه روزها، روز کارگر است. استواری آن‌ها در این شرایط سخت که امواج گوناگون اقتصادی و غیراقتصادی به سوی تولید هجوم آورده است، بیش از گذشته ستودنی است.
بی تردید رمز پیشرفت پایدار یک کشور در تجلی استعدادها و سرمایه انسانی تلاشگر و کارآمد، قدرت جسم، شور و نشاط و امید، اندیشه خلاق و نبوغ سرشار است و کارگر به عنوان نیروی محرکه چرخه اقتصاد نقش برجسته و ویژه‌‏ای در این زمینه دارد.
کارگران بازوان حرکت هر جامعه‌ای به سوی رشد و شکوفایی هستند. بی شک همه پیشرفت‌های حاصل در مسیر زندگی نشات گرفته از فکر و گسترش اندیشه‌ورزی است و در هر جامعه‌ای که از فرصت اندیشه و بازوی کارگران بهتر استفاده شود توسعه و آبادانی، رونقی دو چندان دارد.
پیامبر اکرم (ص) به ما آموختند که کار عیب نیست بلکه فخر انسان است و کار سرمایه جاودانه بشریت و نیروی بزرگی برای حرکت جامعه به سمت تعالی است.
پیامبر اسلام(ص) به ما آموختند که باید در برابر کارگر سر تعظیم فرود آوریم و نیز به ما آموختند که باید در کار دقت و صداقت داشته باشیم و در همه کارها خدا را ناظر و حاضر ببینیم.
مکتب بزرگ اسلام به ما آموخت که از راه علم و دانش به تعالی دست یابیم و علم باعث قدرت و سلطه بر جامعه و جهان خواهد شد.
این حقیر فرا رسیدن روز کار و کارگر را از طرف خود و پاسداران ناحیه مقاومت بسیج امام هادی علیه السلام خدمت این قشر زحمت کش و تلاشگر تبریک عرض نموده و کامیابی و بهروزی ایشان را از درگاه احدیت مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/ ر

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار