مسئول سازمان علمی، پژوهشی و فناوری سپاه روح الله استان مرکزی:

نهمین جشنواره استانی جهادگران علم و فناوری بسیج در استان مرکزی برگزار می شود

علی رحیمی گفت:با توجه به استقبال صورت گرفته توسط بسیجیان سراسر استان یک نوبت فراخوان آثار در سطح استان تمدید شد لذا موعد برگزاری جشنواره در 13 اردیبهشت ماه سال جاری خواهد بود.
کد خبر: ۹۵۰۸۲۴۹
|
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛علی رحیمی مسئول سازمان علمی، پژوهشی و فناوری سپاه روح الله استان مرکزی از برگزاری نهمین جشنواره استانی جهادگران علم و فناوری بسیج در استان مرکزی خبر داد و گفت:با توجه به استقبال صورت گرفته توسط بسیجیان سراسر استان یک نوبت فراخوان آثار در سطح استان تمدید شد لذا موعد برگزاری جشنواره در 13 اردیبهشت ماه سال جاری خواهد بود.

وی افزود:فراخوان ایده ها و طرح های نوآورانه و دانش بنیان در سطوح دانش آموزی،اساتید و دانشجویان و نیز متخصصین و اقشار و در مراحل بعدی زمینه سازی اقدامات و فعالیت های علمی پژوهشی به صورت گسترده از جمله اهداف برگزاری این جشنواره در استان بوده است.

رحیمی با بیان اینکه در روز جشنواره از از مخترعان، مبتکران، پژوهشگران و تلاشگران عرصه‌های علمی و پژوهشی و تحقیقاتی تقدیر و تجلیل می شود بیان داشت:حمایت از جامعه علمی و نخبگانی یکی از رویکردها و برنامه های محوری سازمان علمی پژوهشی فناوری سپاه روح الله است به همین جهت با حضور مسئولین استان به نحوه شایسته از آثار برتر و شاخص و حائز رتبه تقدیر می شود.

مسئول سازمان علمی، پژوهشی و فناوری سپاه روح الله استان مرکزی گفت:مشارکت و همراهی سازمان ها و مراکز علمی در سطح استان نشان از انسجام و یکپارچگی برای رشد و توسعه برنامه های حوزه علمی و پژوهشی در استان است که در این مرحله نیز خودنمایی می کرد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار