خبرهای داغ:
به همت گردان دوم فاتحین لشکر14امام حسین(علیه السلام) برگزار شد:

همایش خانوادگی بصیرتی ارکان گردان فاتحین دوم برگزار شد.

همایش خانوادگی بصیرتی ارکان گردان فاتحین یکم لشکر14امام حسین(علیه السلام) به میزبانی یکی از برادران بسیجی در منزل یکی از بسیجیان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۰۸۲۸۰
|
۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از لشکر14 امام حسین(علیه السلام)، همایش خانوادگی بصیرتی ارکان گردان فاتحین دوم لشکر14امام حسین(علیه السلام)  به میزبانی یکی از برادران بسیجی در منزل یکی از بسیجیان برگزار شد.

فرمانده گردان فاتحین دوم در این همایش ضمن تجلیل از خانواده محترم پایوران به گزارشی در خصوص روش جاری وماموریتهای گردان پرداخت و از کلیه حاضران خواست اطلاعات خود را در خصوص جهاد تبیین بالا ببرند ونگذارند که شبهات وانحرافات مسائل و واقعیتهای امروزی را به فراموشی بسپارند چون اگر ولایت فقیه فراموش شود محرم وعاشورا دوباره تکرار خواهد شد.

فرمانده گردان فاتحین دوم در ادامه با توجه به در پیش بودن سال جدید مطالبی در خصوص وقایع امروزی جامعه ارائه نمود وافزود: ما باید تحت هر شرایطی روضه امام حسین(علیه السلام) را برپا نگه داریم چون این روضه معامله با خداست و دشمن میخواهد این روضه ها را به روشهای مختلفی از ما بگیرد، گاهی به واسطه یک ذکر مصیبت ویک مطلب اخلاقی جرقه ای در انسان زده می شود که می تواند شخص را متحول و در درونش انقلابی ایجاد نماید.

لازم به ذکر است در انتهای این برنامه هدایایی به رسم یادبود تقدیم خانواده های حاضر اهدا گردید.

ارسال نظرات