مدیرعامل شرکت پالایش گازخبرداد؛

بازدید ۱۴ گروه راهیان پیشرفت از پالایشگاه گاز ایلام

مدیر عامل شرکت پالایش گاز ایلام از بازدید ۱۴ گروه دانش آموزان، دانشجویان، هیأت‌های علمی، نخبگان و ... تحت عنوان راهیان پیشرفت از این پالایشگاه در طول سال ۱۴۰۱ خبر داد.
کد خبر: ۹۵۰۸۳۵۱
|
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۸


به گزارش خبرگزاری بسیج؛ روح اله نوریان افزود: این گروه‌ها شامل دانشجویان و اعضای هیات علمی دانشگاه‌های استان، بسیجیان حوزه کارگری، دانش آموزان و ... بوده است.
 وی اظهار داشت: در طول سال گذشته ۵۱۷ نفر در قالب ۱۴ گروه از قشر‌های مختلف جامعه تحت عنوان راهیان پیشرفت از این پالایشگاه بازدید کردند.
 نوریان با بیان اینکه برخی جوانان استان از پیشرفت‌های این پالایشگاه اطلاعات کافی ندارند، تصریح کرد: به برکت انقلاب اسلامی این شرکت بدون حضور نیروی خارجی و تنها به وسیله نیرو‌های توانمند بومی در حال فعالیت و ارز آوری برای کشور است که این مهم باید برای جوانان تبیین شود.
 وی ادامه داد: پالایشگاه گاز ایلام با فراهم‌سازی بستر برپایی اردو‌های راهیان پیشرفت، الگوی مناسبی برای سایر مجموعه‌های صنعتی در استان بوده تا از این طریق بتوان افکار جامعه را درخصوص دستاورد‌های نظام در حوزه‎های مختلف روشن کرد که این امر تجلی جهاد تبیین است.
مدیر عامل شرکت پالایش گاز ایلام گفت: این شرکت در راستای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر جهاد تببین و بیان دستاورد‌های نظام در حوزه‌های مختلف، بازدید‌های قابل توجهی را برای اقشار مختلف جامعه از جمله اساتید دانشگاه ها، هیأت‌های علمی، نخبه گان، دانش آموزان، دانشجویان و ... برنامه ریزی کرده که خوشبختانه این اقدامات نتایج  مثبتی در پی داشته است.
نوریان با اشاره به اینکه نیاز جامعه امروز به‌ویژه قشر جوان، آگاهی و اطلاع از اقدامات نظام است، گفت: با توجه به تهاجم رسانه‌های معاند که نسل جوان ما را هدف قرار داده اند باید کار‌های انجام شده در استان را پس از پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد تا مانع از توجه جوانان به هجمه‌ها و فریب کاری دشمنان نظام شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار