کارگران محورِ حرکتِ کار و فعّالیّت و اشتغال هستند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: کارگران محورِ حرکتِ کار و فعّالیّت و اشتغال هستند و باید به‌عنوان یک ارزش معرّفی و بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرند.
کد خبر: ۹۵۰۸۳۶۱
|
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از زاهدان، حامد آرامش امروز در برنامه گرامیداشت هفته کار و کارگر، اظهار کرد: این ایام فرصتی مناسب برای تبیین نقش ارزشمند کارگران در تولید و اقتصاد، توجه به جایگاه منحصر به ‌فرد سرمایه‌های انسانی در بنگاه‌های تولیدی و ارج نهادن به مقام شامخ کارگران زحمتکش است.

وی اظهار داشت: اهتمام ویژه دست اندرکاران هفته کار و کارگر سیستان و بلوچستان، تدارک برنامه های امیدآفرین برای جامعه هدف است که با محوریت بصیرت افزایی و جهاد تبیین اجرا می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دولت سیزدهم درصدد است تا ضمن گرامیداشت و تکریم جایگاه کارگران با ایجاد بستر لازم برای اشتغال‌زایی مناسب با کار شایسته به جذب و ثبات شغلی کارگران اهتمام بورزد و برای رشد تولید و ایجاد ثبات در بازار کار و امنیت و رفاه کارگران است قدم بردارد.

آرامش یادآور شد: بخش عمده‌ای از مسئولیت تحقق شعار سال که ناظر بر کاهش تورم و رشد تولید است، بر دوش کارگران سختکوش قرار دارد و در این راه باید از آنها حمایت لازم صورت گیرد.

وی افزود: صیانت از نیروی کار و توجه به معیشت این قشر شریف از اصول مهم مجموعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان است.

ارسال نظرات