پیام تبریک فرمانده سپاه ثارالله خارگ به مناسبت هفته معلم و هفته عقیدتی سیاسی درسپاه و بسیج

کار معلم به مثابه کار انبیاء می ماند، تلاش ستودنی این قشر زحمتکش برای تدریس از روی عشق و وظیفه شناسی نماینگر عشق به خدمت و وسعت دایره محبت یک معلم ومربی است.
کد خبر: ۹۵۰۸۴۴۹
|
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۵

پیام تبریک فرمانده سپاه ثارالله خارگ به مناسبت هفته معلم و هفته عقیدتی سیاسی درسپاه و بسیج

به گزارش خبرگزاری بسیج از خارگ:سرهنگ سیروس حیاتی فرمانده سپاه ثارالله خارگ به مناسبت آغاز هفته عقیدتی سیاسی درسپاه و بسیج و هفته معلم، پیام تبریکی صادر نمود.
متن پیام به شرح زیر می‌باشد:

هنرمعلمی، از بهترین امتیازات جامعه ی بشری به شمار می رود، چرا که شوق به دانستن را در دل متعلم ایجاد می نماید و با تعلیم از سر عشق انسان هارا به سمت کمال سوق می دهد.

کار انبیاء نجات بشریت و ایجاد یک جامعه انسانی برتر، والاتر و متعهد است و به همین خاطر بوده که کار معلم به مثابه کار انبیاء می ماند، تلاش ستودنی این قشر زحمتکش برای تدریس از روی عشق و وظیفه شناسی نماینگر عشق به خدمت و وسعت دایره محبت یک معلم ومربی است.

بدینوسیله برخود لازم می دانم فرا رسیدن ۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت استاد آیت الله مرتضی مطهری و آغاز هفته معلم و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج را خدمت تمامی معلمین ومربیان بزرگوار و دلسوز استان بوشهر و به ویژه جزیره مقاوم خارگ تبریک عرض نموده و آرزوی توفیقات روز افزون شما را در انجام رسالت خطیر تعلیم و تربیت در ظل توجهات حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و پیروی از تدابیر امام خامنه ای (مد ظله العالی) از خداوند متعال را مسئلت می نمائیم .
سیروس حیاتی
فرمانده سپاه ثار الله خارگ

ارسال نظرات