در جمع بسیجیان بخش مرکزی و دشتک بیان شد؛

مساجد پایگاه معنویت و بصیرت افزایی است

حجت الاسلام علی پور در جمع بسیجیان بخش مرکزی و دشتک گفت: مساجد پایگاه معنویت و بصیرت افزایی است.
کد خبر: ۹۵۰۸۴۸۹
|
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۶:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول دفتر نمایندگی ولی در ناحیه مقاومت بسیج سپاه اردل، با گرامیداشت یاد و خاطره علامه شهید مرتضی مطهری، روز معلم و هفته آموزش عقیدتی سیاسی در بسیج و سپاه، در جمع فرماندهان برادر پایگاه های بخش مرکزی و دشتک شهرستان گفت: حضور اقشار مختلف مردم بویژه نسل جوان و نوجوان در ،دشمن شکن است.

حجت الاسلام عینعلی علی پور، اظهار داشت: با جهاد تبیین می توان هجمه های تبلیغاتی دشمنان خارجی و منافقین داخلی در جهت نامیدی و یاس در جامعه را خنثی کرد.

کارشناس مسایل مذهبی ادامه داد: پایگاه های بسیج باید منشا معنویت و بصیرت افزایی در محلات و روستاها و ادارات باشند و اگر بتوانیم برنامه های بسیج با محور مسجد برگزار شود خیلی خوب و عالی می شود از ظرفیت مسجد و نمازجماعت استفاده شود و مخاطبین بیشتری هم به مسجد می آیند.

حجت الاسلام علی پور، به اهمیت جذب حداکثری جوان و نوجوان به بسیج و مساجد اشاره کرد و گفت: با توجه به انواع توطئه ها و تبلیغات سوء دشمنان در جهت نامیدی کردن مردم جامعه و کم ارزش جلوه دادن پیشرفت ها، وظیفه بزرگ ما بسیجیان و پایگاه بسیج سنگین تر می شود ومی بایستی با توکل بخدا قوی و محکم کار را به پیش برد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی در ناحیه مقاومت بسیج سپاه اردل،افزود: یکی از راه های موفقیت در پایگاه های بسیج جذب حداکثری است، با اخلاق فاضله اسلامی و تلاش مضاعف می بایست در جهت رسیدن به سند اعتلای بسیج حرکت کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار