خبرهای داغ:
فرمانده حوزه حضرت معصومه (س) صالح آباد:

علامه مطهری شخصیت استثنایی است

همدان-فرمانده حوزه حضرت معصومه(س) صالح آباد گفت: علامه مطهری شخصیتی است که عظمت‌ها و فضیلت‌های متعددی را در خود جمع کرده، که مجموع این عظمت‌ها و فضیلت‌ها، از ایشان، یک شخصیت استثنایی و بسیار خاص ساخته است.
کد خبر: ۹۵۰۸۵۱۲
|
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۶

مهناز قاسملو در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار با گرامیداشت سالروز شهادت استاد مطهری و روز معلم اظهار کرد: علامه مطهری شخصیتی است که عظمت‌ها و فضیلت‌های متعدّدی را در خود جمع کرده، به صورتی که مجموع این عظمت‌ها و فضیلت‌ها، از ایشان، یک شخصیت استثنایی و بسیار خاص ساخته است.

وی افزود: به مناسبت روز معلم و  هفته عقیدتی سیاسی بیش از ۱۲ عنوان برنامه در پایگاه‌های تابعه بسیج حوزه حصرت معصومه(س) صالح آباد برگزار می‌شود.

فرمانده حوزه حضرت معصومه(س) صالح‌آباد تصریح کرد: برگزاری نشست‌های بصیرتی و روشنگری با محوریت شعار سال و اندیشه‌ها و افکار بی نظیر شهید مطهری، سپاس از معلمان، دیدار با امام جمعه، دیدار بسیجیان با خانواده شهدا و غبار روبی و عطرافشانی گلزار شهدا و شهدای گمنام صالح‌آباد از مهمترین برنامه‌های این هفته است.

وی بیان کرد: برگزاری مسابقات فرهنگی با هدف توسعه اخلاق و معرفت بسیجیان در قالب مسابقه کتابخوانی، نقاشی، معرفی کتاب از آثار استاد مطهری، مسابقات ورزشی و پیاده‌روی روی، انتشار نکات ناب اخلاقی و رفتاری شهید مطهری از دیدگاه مقام معظم رهبری  و روز شمار هفته عقیدتی سیاسی در فضای مجازی و تجلیل از سرگروهان حلقات صالحین و مسئول عقیدتی حوزه از دیگر برنامه‌های این هفته است که در سطح حلقات شجره طیبه صالحین با تعامل بسیجیان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
آخرین اخبار