خبرهای داغ:
مسئول بسیج فرهنگیان خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با خبرنگار《بسیج》 :

جوانان و نوجوانان طعمه دشمن در جنگ ترکیبی و شناختی/ نقش فرهنگیان در مدارس تبیین و روشنگری طرح و نقشه دشمن است

مسئول بسیج فرهنگیان خراسان‌جنوبی گفت: در عرصه جنگ ترکیبی و شناختی و ایجاد جذابیت‌های کاذب از طریق فضای مجازی طبیعتا دشمن طعمه‌های خود را از بین جوانان و نوجوانان این مرز و بوم انتخاب میکند که نقش فرهنگیان بسیجی و آحاد فرهنگیان در مدارس تبیین و روشنگری طرح و نقشه دشمن است.
کد خبر: ۹۵۰۸۵۱۵
|
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان‌جنوبی، " این دوازده سال (دوره دانش آموزی) بزرگترین فرصت است برای جمهوری اسلامی که بتواند ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب را به درستی منتقل کند به این نسل و هویت اسلامی و ایرانی را در آن‌ها نهادینه کند. این دوازده سال بهترین فرصت است. خب این رسالت آموزش و پرورش است، رسالت معلمین، ببینید خیلی کار بزرگی است، این خیلی کار عظیمی است، این فقط یک تعلیم عادی و معمولی نیست این تعلیم بنیادین است. "
برگرفته از بیانات سال گذشته رهبری انقلاب در جمع فرهنگیان است که شایسته است در سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم یادآوری شود.

علی قاسمی مسئول بسیج فرهنگیان استان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج اظهار داشت: ماموریت اصلی بسیج فرهنگیان کمک به ارتقا کارآمدی آموزش و پرورش است تمامی برنامه‌های این سازمان ذیل سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و بیانیه گام دوم انقلاب طراحی و تدوین شده و در حال اجرا است.

وی با اشاره به نقش بسیج فرهنگیان در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: بسیج فرهنگیان با روحیه جهادی، استفاده از ظرفیت‌های دیگر و قدرت بسیج کنندگی که در ذات مجموعه‌های بسیجی وجود دارد در جهت شتاب دهی به حرکت سند تحول در جهت اجرای کامل آن پیشتاز است.

قاسمی، اقدامات سازمان بسیج فرهنگیان در عرصه جهاد تبیین و امیدآفرینی را مهم و اولویت دار دانست و افزود: نشست‌های بصیرتی و جلسات مختلفی که در مجموعه آموزش و پرورش در مرکز استان و شهرستان‌ها برگزار می‌شود جهت تبیین و روشنگری مسائل جامعه آموزش و پرورش است. چند جلسه بزرگ و بی نظیر از ابتدای سال تحصیلی برگزار شده علاوه بر جلسات چهارشنبه شب‌های روشنگری و بصیرتی که در مرکز استان در حال برگزاری است.

وی با اشاره به دسیسه‌های امروز دشمن بر علیه نظام اسلامی اظهار کرد: با توجه به کم تجربه بودن نوجوانان و جوانان در عرصه‌های مختلف خصوصا جنگ ترکیبی و شناختی و همچنین ایجاد جذابیت‌های کاذب از طریق فضای مجازی طبیعتا دشمن طعمه‌های خود را از بین جوانان و نوجوانان این مرز و بوم انتخاب میکند که نقش فرهنگیان بسیجی و آحاد فرهنگیان در مدارس تبیین و روشنگری طرح و نقشه دشمن است.

مسئول بسیج فرهنگیان استان بیان داشت: در طول ۶ ماهه اول ۱۴۰۲ برای بیش از ۲۵ هزار نفر بحث جهاد آموزشی اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: برگزاری طرح جهاد آموزشی استمرار دارد و در راستای اجرای این طرح به بحث‌های پرورشی نیز پرداخته می‌شود.

قاسمی با بیان اینکه عمده فرهنگیان استان عضویت در بسیج را در مجموعه بسیج فرهنگیان یا در دیگر اقشار بسیج دارند گفت: برنامه‌های بصیرتی و معرفتی، اردو‌های جهاد آموزشی، اردو‌های راهیان پیشرفت، جشنواره‌های علمی و فرهنگی و ورزشی، حلقات صالحین، برنامه‌های فرهنگی و بسیاری از برنامه‌های دیگر در حال پیگیری و اجرا است.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار