خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(علیه‌السلام):

امروز در مقابله با انحرافات فکری و اعتقادی نیازمند مبانی فکری شهید مطهری هستیم

حجت الاسلام کمالی گفت: همچنان که در صدر انقلاب اسلامی نحله‌های فکری و انحرافی و الحادی به جان انقلاب اسلامی افتاده بودند، امروز به مراتب ما بیشتر به افکار شهید مطهری‌ها و مباحث بصیرت افزایی نیازمندیم.
کد خبر: ۹۵۰۸۵۷۹
|
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین کمالی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الرضا(علیه السلام) امروز در دیدار آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با فرماندهان و کارکنان سپاه انصار الرضا (علیه السلام) به مناسبت روز عقیدتی سیاسی در سپاه، گفت: هر ساله در این ایام به مناسبت شهادت علامه متفکر استاد شهید مرتضی مطهری پاره تن امام خمینی (ره) مناسبتی با عنوان "حکمت مطهر" را در مجموعه سپاه داریم.

وی عنوان کرد: همچنان که در صدر انقلاب اسلامی نحله‌های فکری و انحرافی و الحادی به جان انقلاب اسلامی افتاده بودند، امروز به مراتب ما بیشتر به افکار شهید مطهری‌ها و مباحث بصیرت افزایی نیازمندیم.

حجت الاسلام کمالی بیان کرد: اگر امروز شهید مطهری در بین ما بود، مکاتبی همچون سکولاریسم و فکولاریسم که آفت جان جامعه بشری و اسلامی است، مبانی این اندیشه‌ها و ریشه آن‌ها را برای مردم بیان می‌کرد.

وی به جریانی با عنوان دولت "دوم خرداد" در گذشته اشاره کرد و گفت: در این جریان رسما از مکتب تساهل و تسامح سخن می‌گفتند که پرچمدار این جریان امثال "عطاءالله مهاجرانی" بودند که از مکتب سهله سخن می‌گفتند، که برای برخی از بزرگان دانشگاه و حوزه خوشایند بود، اما این مکتب در واقع نشات گرفته از مکتب مارکسیسم فرانسه بود و بدنبال ایجاد تله‌های گفتمانی برای جوانان و نخبگان کشور بودند که استثمار فکری انجام دهند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(علیه‌السلام)افزود: هنر شهید مطهری این بود که اندیشه‌ها و افکار باطل موجود در جامعه را به خوبی می‌شناخت و برای مردم معرفی می‌کرد.

حجت الاسلام کمالی افزود: امروز این ایام فرصتی است برای سربازی منشور در اردوگاه حسینی است که در واقع همان منظومه فکری شهید مطهری، امامین انقلاب و دکترین ولایت است.

وی با بیان اینکه راه نجات این است که با عینک انقلاب و اهل بیت علیهم السلام حرکت کنیم، گفت: در انقلاب اسلامی امام راحل فرمود: ما باید هسته های مقاومت را ایجاد و انقلاب اسلامی را به سراسر جهان صادر کنیم، لازمه صدور انقلاب تربیت جوانانی در بدنه بسیج و سپاه در تراز مکتب انقلاب اسلامی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (علیه‌السلام) بیان کرد: امروز تراز انقلاب اسلامی تا سواحل تنگه هرمز و باب المندب گسترش یافته است.

حجت الاسلام کمالی تصریح کرد: امروز انفجار نور است که تمام عالم را دارد بیدار می‌کند که شاهد آن هستیم، امروز پرچمدار این حرکت انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: در این مسیر باید تله‌ها و موانع را ببینیم و به فضل الهی از آن‌ها عبور کنیم.

حجت الاسلام کمالی تاکید کرد: راه اصلی و عزت ما معنویت افزایی در بدنه سپاه است و مبانی اصلی معنویت است که اگر برخوردار بودیم در زندگی و شکست دشمنان موفق خواهیم بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (علیه‌السلام) گفت: این ایام فرصتی برای بازبینی نقشه راه ما در سپاه است برای پاسداری از انقلاب اسلامی و آرمان‌های انقلاب است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار