مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شبستر:

آثار استاد مطهری نیاز امروز جامعه است

تبریز- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شبستر با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری گفت: آثار این شخصیت بزرگوار نیاز امروز جامعه است.
کد خبر: ۹۵۰۸۵۹۷
|
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام اسلام محمدزاده در جمع خبرنگاران، افزود: شهید مطهری شخصیتی عمومی بود و این شهید بزرگوار متعلق به فرد و گروه خاصی نیست.

وی اضافه کرد: استاد مطهری به دنبال روشنگری مردم بود و حق را همیشه بازگو می کرد و یکی از صفات برجسته و ممتاز این معلم اخلاق ممتاز  حق گویی وصراحت بیان ایشان بود.

حجت الاسلام محمدزاده ادامه داد: نقش روحانیت در انقلاب اسلامی خیلی با اهمیت است و در انقلاب اسلامی مردم  و روحانیت با هم ارتباط مداوم دارند و دشمن به دنبال ایجاد فاصله بین روحانیت و مردم است.
وی با اشاره به هدف دشمن در جنگ ترکیبی اظهار کرد: در سطح شهرستان شبستر ،نشست های بصیرتی، سیاسی و فرهنگی از سوی قرارگاه جهاد تبیین سپاه شبستر در سطح رده های بسیج در حال برگزاری است.
مسئول  نمایندگی ولی فقیه در سپاه  شبستر افزود؛ انقلاب اسلامی در طول ۴۰ سال خیلی پیشرفت داشته است و جمهوری اسلامی همچنان با قدرت و صلابت تحت راهبردهای امامب انقلاب اسلامی به سوی افق متعالی با حرکت شتابان ،در حرکت است. 
حجت الاسلام محمدزاده ،ضمن بیان مشکلات اقتصادی و معظلات فرهنگی در جامعه، نقد منصفانه را موجب پیشرفت انقلاب و نظام دانسته و افزود: نقد و انتقاد از مسئولان مایه پیشرفت نظام است ولی این مسئله مهم و جراحی رفتاری را نباید با تخریب و توهین به شخصیت‌ها اشتباه گرفت،چرا که روشنگری و جهادتبیین با افشاگری تفاوت دارد. 

وی یادآور شد: افرادی که مغرضانه و بدون توجه به اعتبار و ارزش کار رسانه ای ،به تخریب و توهبن  افراد در فضای مجازی اقدام می کنند. در حقیقت مصداق ترور شخصیت افراد در قانون تلقی می شوند. و قطعا در طرف دشمن قرار دارند.

حجت الاسلام محمدزاده با تاکید بر اهمیت حمایت از نظام جمهوری اسلامی بیان کرد: رسانه ها  واصحاب خبر در انتشار مطالب باید رویکرد حمایتی از نظام جمهوری اسلامی را داشته باشند.
وی با قدردانی از اصحاب رسانه و مطبوعات شهرستان شبستر اظهار کرد: خبرنگاران شبستر رویکردی مناسبت و قابل تتشکر در جهاد تبیین روشنگری جامعه داشته اند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شبستر با اشاره به برنامه های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه خاطرنشان کرد: همزمان با این هفته بیش از۶۰ عنوان برنامه شاخص فرهنگی در سطح بخش های مختلف شبستر برگزار می شود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار