بانک سپه همواره منشاء فعالیتهای مثبت و ارزشمندی بوده است

نکوئی بانک سپه را بانک مردمی برشمرد و گفت: روحیه بسیجی کارکنان و نیروهای جوان و تحصلیکرده بانک سپه ازجمله عوامل پیشرفت و موفقیت آن بوده است
کد خبر: ۹۵۰۸۶۳۶
|
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، هادی پهلوان مدیر شعب بانک سپه استان سیستان و بلوچستان و هیئت همراه به مناسبت گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج با سرهنگ نکوئی، مدیر سازمان بسیج ادارات، سرهنگ عنایت، فرمانده حوزه ادارات کل دیدار و گفتگو کردند .

هادی پهلوان، مدیر شعب بانک سپه استان اظهار داشت: بسیج نهاد مقدسی است که همیشه در راستای حمایت از محرومین در میدان بوده و رشادتها و دلاوریهای بسیج در طول هشت سال دفاع مقدس همواره در یادها زنده است .

وی افزود: احیای تفکر بسیجی در آحاد جامعه که همانا داشتن روحیه جهاد و ایثارمی باشد ، چرخه اقتصاد کشور را به حرکت درخواهد آورد

پهلوان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بانک سپه ثمره شجره مردمی است و بسیج نیز چنین خصوصیت مهم و ارزشمند مردمی بودن را دارد بنابراین با تمام توان در خدمت مردم ،جامعه و آبادانی کشور خواهیم بود.

مدیر شعب بانک سپه استان پروژه ادغام را انقلاب قرن در سیستم بانکی دانست وگفت :امروز مسئولیت اجتماعی ما ایجاب می نماید در راستای توسعه فرهنگ و تفکر بسیج در مسیر نخبه پروری با جذب جوانان با انگیزه وخوش استعداد گام های ارزشمندی برداریم، ایشان شعار بانک سپه را خدمت بی منت به آحاد مردم دانست

سرهنگ پاسدار حسن نکوئی، مدیر سازمان بسیج ادارات، نیز با تقدیر از عملکرد بانک سپه این مجموعه را بانک مردمی خواند و جایگاه مردمی این بانک را بسیار رفیع توصیف کرد.

وی بیان داشت: بانک سپه همواره منشاء فعالیتهای مثبت و ارزشمندی بوده است

وی عنوان کرد: ازجمله عوامل پیشرفت و موفقیت بانک سپه در استان را استفاده از روحیه بسیجی کارکنان و نیروهای جوان و تحصلیکرده آن برشمرد و گفت: با تلفیق این دوعامل می توان بر بسیاری از کاستی های هر مجموعه ای فائق آمد.

ارسال نظرات