خبرهای داغ:
استاندار خراسان جنوبی:

سرمایه گذاری برای نهال کاری، طرح بسیار ارزشمندی است

استاندار خراسان جنوبی، سرمایه گذاری برای نهال کاری در استان را از کار‌های بزرگ، ارزشمند و قابل تقدیر برشمرد.
کد خبر: ۹۵۰۸۶۴۰
|
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، دکتر جواد قناعت استاندار خراسان جنوبی در دیدار امیر شاطری فرمانده ارشد ارتش در استان، مشاور فرمانده نیروی زمینی ارتش و مجری طرح نهال کاری در راستای پروژه محرومیت زدایی، خاطرنشان کرد: طرح درخت کاری که به همت مجری پروژه ارتش در خراسان جنوبی اجرایی می‌شود، کاری ارزشمند، بزرگ و قابل تقدیر است.

قناعت تصریح کرد: انتظار داریم مدیران دستگاه‌های مرتبط در استان تمام قد پای کار بیایند و برای کمک به انجام این کار بزرگ از همه ظرفیت‌های موجود استفاده کنند.

وی گفت: محوریت انجام این کار با فرمانده ارشد ارتش در استان و در شهرستان نهبندان نیز با فرماندار خواهد بود.

استاندار بیان کرد: انتظار دارم مدیران استان با روحیه جهادی در این خصوص سنگ تمام بگذارند.

 

بهره گیری از ظرفیت خیرین برای محرومیت زدایی

امیر شاطری فرمانده ارشد ارتش در خراسان جنوبی نیز از تلاش این مجموعه در زمینه استفاده از ظرفیت خیرین برای محرومیت زدایی در استان خبر داد.

 

وی گفت: در راستای اوامر فرمانده نیروی زمینی ارتش مبنی بر بهره گیری از ظرفیت خیرین برای از بین بردن محرومیت در قالب برنامه پنج ساله در خراسان جنوبی اقدامات خوبی انجام می‌شود.

 

امیر شاطری با اشاره به اینکه شهرستان نهبندان در خراسان جنوبی برای این منظور انتخاب شده است، افزود: خراسان جنوبی مهد علم، ایمان، تقوا، صداقت و مردانگی است که بهترین انسان‌ها در آن پرورش یافته اند و استاندار خراسان جنوبی هم از افراد زحمتکش، انقلابی و ولایتمدار است.


انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار