به همت حوزه ۶١٧حمزه سیدالشهدا(ع) و ۶١٨حضرت خدیجه(س) صورت گرفت؛

برگزاری مراسم گرامیداشت هفته عقیدتی سپاه و بزرگداشت مقام معلم در ساوجبلاغ

مراسم گرامیداشت هفته عقیدتی سپاه و بزرگداشت مقام معلم با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه ساوجبلاغ، ریاست آموزش و پرورش شهرستان، مسئولین محلی، معلمین و بسیجیان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۰۸۶۶۷
|
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، مراسم گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بزرگداشت مقام شامخ معلم به مناسبت ١٢ اردیبهشت، سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری به همت حوزه های مقاومت بسیج ۶١٧حمزه سیدالشهدا(ع) و۶١٨حضرت خدیجه(س) با حضور پرشور مردم، بسیجیان و مسئولین شهرستان ساوجبلاغ، بخش چندار و شهر کوهسار برگزار شد. 

حجت الاسلام والمسلمین شفیع خانی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ساوجبلاغ در این مراسم، با اشاره به دلیل نامگذاری این هفته به عنوان هفته عقیدتی سپاه، اظهار داشت: معلمی شغل انبیا است و معلم نقش بسزایی در سرنوشت و آینده بشریت ایفا می کند و همه ما مدیون زحمات و تلاش های مجاهدانه معلمان خود هستیم.

گفتنی است، در این مراسم پور روستا ریاست آموزش و پرورش شهرستان ساوجبلاغ، فرمانده گردان۶٠٣امام حسین(ع)، مسئول بسیج ورزشکاران شهرستان، معلمین،  سرگروهای صالحین و بسیجیان و پیشکسوتان دفاع مقدس نیز حضور داشتند و در پایان مراسم نیز از معلمان بسیجی، مربیان و سرگروه های حلقه های صالحین خواهر و برادر با اهدای لوح سپاس تقدیر و تشکر شد. 

 

انتهای پیام/ر

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار