بازدید سردار موحد از رده‌های بسیج و سپاه شهرستان جعفرآباد استان قم

سردار موحد فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) از رده‌های سپاه و بسیج شهرستان جعفرآباد بازدید و طی جلسه‌ای با حضور مسئولان محلی، نسبت به ظرفیت بسیج و سپاه استان قم در توسعه و پیشرفت این شهرستان تأکید کرد.
کد خبر: ۹۵۰۸۶۷۹
|
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۱

بازدید سردار موحد از رده‌های بسیج و سپاه شهرستان جعفرآباد استان قم

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سردار محمدرضا موحد در بخشی از این بازدید طی جلسه‌ای با حضور فرماندار و مدیران محلی شهرستان جعفرآباد، بیان کرد: ظرفیت‌های مختلف سپاه استان قم به‌ویژه بسیج سازندگی می‌تواند در مسیر شکوفایی و توسعه بیشتر این شهرستان موردتوجه قرار بگیرد.

وی در ادامه بابیان اینکه در خصوص اقدامات فرهنگی اجتماعی در سطح کشور طی سالهای گذشته غفلت‌هایی شده است، ابراز داشت: باید کاستی‌ها و عقب‌ماندگی‌های این عرصه با حضور جهادی و مشارکت عمومی مردم جبران شود.

سردار موحد اضافه کرد: شهر قم به دلیل جایگاه ویژه مذهبی، فکری و اندیشه‌ای متفاوت از بسیاری از شهرهای کشور است و لازم است تا مباحث و مسائل فرهنگی این استان متناسب با ویژگی و جایگاه خاص آن باشد.

وی با اشاره به اقدامات قرارگاه فرهنگی اجتماعی 19 دی استان قم، یادآور شد: این قرارگاه هم‌اکنون با هدایت آیت‌الله سعیدی نماینده ولی‌فقیه در استان قم و جانشینی استاندار و پس از ابلاغ جدید وزارت کشور در حوزه عفاف و حجاب اقدامات مؤثری در عرصه مباحث ترویجی و تبلیغی آغاز کرده است.

بازدید سردار موحد از رده‌های بسیج و سپاه شهرستان جعفرآباد استان قم

فرمانده سپاه استان قم بابیان اینکه در عرصه عفاف و حجاب دستگاه‌های زیادی دخیل هستند که باید به وظایف خود به‌درستی عمل کنند، تصریح کرد: هم‌اکنون هماهنگی  مطلوبی بین دستگاه‌های عضو این قرارگاه برای اجرای اقدامات برنامه‌ریزی‌شده، شکل‌گرفته است.

سردار موحد همچنین با تأکید بر اهمیت مباحث مربوط به ترویج فرهنگ عفاف و حجاب گفت: لازم است تا قرارگاه فرهنگی اجتماعی 19 در شهرستان جعفرآباد نیز بر اساس مأموریت‌های تعیین‌شده، تشکیل و فعال شود.

در ادامه این بازدید و سفر، سردار موحد از ناحیه مقاومت بسیج کریمه اهل‌بیت علیها الاسلام، حوزه‌ها و پایگاه‌های تابعه و گردان دهم امام حسین علیه‌السلام لشکر عملیاتی علی بن ابی‌طالب علیه‌السلام بازید و ضمن بررسی اقدامات سال گذشته،  از نزدیک در جریان برنامه‌های پیشرو رده‌های سپاه و بسیج در این شهرستان قرار گرفت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار