مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فراهان مطرح کرد

شهید مطهری سنگربان عقیده ناب اسلامی/ مربیان عقیدتی سیاسی، افسران بصیرت افزایی در جهاد تبیین

حجت الاسلام طاهریان گفت: شهید مطهری سنگربان عقیده ناب اسلامی و یکی از بنیانگذاران فکری و اعتقادی در نظام اسلامی بود.
کد خبر: ۹۵۰۸۶۹۰
|
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۲

حجت الاسلام طاهریان، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فراهان در آستانه هفته عقیدتی و گرامیداشت شهید مطهری در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت: روز شهادت شهید مطهری در تقویم ملی روز عقیدتی در سپاه نامیده شده است که دلیل این نامگذاری بر این است که شهید مطهری سنگربان عقیده ناب اسلامی و یکی از بنیانگذاران فکری و اعتقادی در نظام اسلامی بود.
وی افزود: همان طور که حضرت امام خمینی(ره) معتقد بودند کتاب های شهید مطهری صددرصد اسلامی است و می تواند در تداوم انقلاب اسلامی نقش مهمی داشته باشد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فراهان هفته عقیدتی را فرصتی برای تقویت بنیه اعتقادی، معنوی و افزایش بصیرت پاسداران دانست و تصریح کرد: سپاه هم به عنوان نیرویی که نقش مهمی در حفاظت و حراست از دستاوردهای انقلاب جهانی اسلامی ایران بر عهده دارد باید این هفته را گرامی بدارد.
حجت الاسلام طاهریان گفت: شهید مطهری فردی بود که به خوبی با اندیشه های مارکسیستی غربی و اندیشه های کمونیستی به خوبی مبارزه کرد و اجازه نداد فرهنگ ناب اسلام محمدی دچار خودباختگی شود.
وی افزود: باید به این موضوع توجه داشته باشیم که لازمه پاسدار شدن اعتقادات معنوی استوار و محکم داشتن است که بتوانیم اهداف خود را پیش ببریم و جامعه اسلامی را برای ظهور حضرت مهدی عجل الله آماده سازیم تا در عمل جهادی و انقلابی، معرفت افزایی در بین نیروهای ما نهادینه گردد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فراهان با تاکید بر اینکه مربیان عقیدتی سیاسی، افسران بصیرت افزایی در جهاد تبیین هستند، تصریح کرد: طبق بیانات مقام معظم رهبری برای تربیت نیروی جوان و سرمایه انسانی کارآمد باید به مربیان اثرگذار و دارای ایده های نو برگرفته از مبانی اسلامی میدان داده شود تا این امر تحقق بخشند.
حجت الاسلام طاهریان خاطرنشان کرد: یک مربی خوب؛ مربی است که الگوی خود را پیامبر(ص) و ائمه اطهار بداند و در کارهایش هنگام بروز چالش ها و مشکلاتالگو گیری کند و این را بدانید که یک مربی می‌تواند در اندیشه جامعه مؤثر باشد و ما باید از این ظرفیت استفاده کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار