جانشین فرمانده ناحیه امام سجاد(ع)؛

تحقق شعار خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی با مشارکت مردم

جانشین فرمانده ناحیه  امام سجاد(ع) در همایش بزرگداشت مقام استاد شهیدمرتضی مطهری، روز معلم وهفته عقیدتی سیاسی گفت: این شعار باید با مشارکت مردم تحقق پیداکند، حال این مشارکت به صورتی باشد که در ابتدا افکارعمومی قانع شود.
کد خبر: ۹۵۰۸۷۱۲
|
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، پاسدار محمد جواد فتحعلی، جانشین فرمانده ناحیه امام سجاد(ع) در همایش عقیدتی سیاسی، گفت: خودسازی، جامعه پردازی وتمدن سازی  به خود سپاه برمی گردد واین شعار باید با مشارکت مردم تحقق پیداکند، حال این مشارکت به صورتی باشد که در ابتدا افکارعمومی قانع شود.

وی در ادامه افزود: مسائل اساسی باید با افکارعمومی مطرح شود و افکارعمومی با نیازهای اساسی آشنا بشنود، دراین صورت اندیشه ها فعال خواهدشد.

 وی در ادامه به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان مولود حقیقی انقلاب اسلامی اشاره کرد و  اظهار کرد: با اتکال به قدرت لایزال الهی و اهتمام پاسداران و بسیجیان  برتعمیق بنیه معنوی بااقتدار و جهادهمه جانبه پیش قراول مبارزه با استکبار جبهه باطل بوده و در مسیرتحقق نظام پیشرفته اسلامی گام برداشته است که برای رسیدن به این اهداف بلند می بایست ارتقاء معنویت ،بصیرت دینی، روحیه جهادی، انقلابی و ولایت مداری همواره مورد توجه جدی قرار بگیرد.

وی بر لزوم تبیین گفتمان گام دوم انقلاب با بهره گیری از ظرفیت اساتید و معلمان و تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: مربیان عقیدتی و سیاسی و حلقات صالحین به عنوان افسران جنگ نرم می بایست با تجهیزخود به سلاح علم، ایمان، تقوا بصیرت دینی و انقلابی اقدام نمایند.

وی افزود:  در طول تاریخ اندیشمندان بزرگی  در جوامع مختلف ظهور یافته اندکه به هدایت فکری و هدایت رفتاری  آن جامعه همت گماشته اندوباالگوگیری ازنبی مکرم اسلام و ائمه طاهرین سعی وافری در اصلاح جامعه، روشنگری، جلوگیری از نفوذ استعماربه مرزهای اعتقادی و سرزمینی داشته اند.

وی با بیان اینکه  استاد شهید مرتضی مطهری(ره)  از معدود  اندیشمندان مسلمانی می باشد که  الگوی واقعی یک انسانِ تربیت شده درمکتب اسلامِ ناب محمدی ست که با تلفیق علم و عمل معرفت بخش، جامعه خودش و نسلی از انسان های آن جامعه  که از اسارت فکری، اعتقادی و رفتاری شرق و غرب رنج می برند را از اسارت شرق و غرب نجات داده است.

در ادامه سرهنگ  پاسدار محمد جواد فتحعلی جانشین فرماندهی ناحیه امام سجاد(ع)  خاطرنشان کرد؛ نقش معلمان جهادی و انقلابی در تربیت نسل بعدی انقلاب بسیار پررنگ است و بایستی با تأسی به روح بلند شهدا با تمام قدرت در این مسیر گام برداریم. 

خبرنگار: سپیده بهرامی

انتهای پیام/ ر

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار