رئیس مجمع فاطمی دانش آموزان استان قزوین:
به فرموده حضرت امام( ره) معلمی شغل انبیاست و ما باید قدردان زحمات و تلاشهای این عزیزان باشیم.
کد خبر: ۹۵۰۸۷۵۰
|
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۵


رئیس مجمع فاطمی دانش آموزان استان قزوین،نازنین زهرا محمدی به مناسبت فرارسیدن هفته معلم در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی بسیج دانش‌آموزی گفت:
به فرموده حضرت امام( ره) معلمی شغل انبیاست و ما باید قدردان زحمات و تلاشهای این عزیزان باشیم.

محمدی در خصوص مقام و جایگاه معلمی اظهار داشت: معلمان محور تعلیم و تربیت،و مسبب رشد اخلاق،آگاهی و علم دانش آموزان و نوجوانان سرزمین هستند و جامعه مدیون ایثارگری و فداکاری معلمان است. هر پیشرفتی که در جامعه بشریت رخ می‌دهد پشتوانه ای داشته است و آن پشتوانه معلمانی بوده اند که وجود خویش را نثار آینده سازان کرده اند.

این دانش آموز و فعال اجتماعی گفت: ما دانش آموزان وظیفه سنگینی در مقابل فعالیت‌های تربیتی و آموزشی معلمان داریم و می‌بایست با الگو گرفتن از آنها مسیر رشد و تعالی خودمان را هموار سازیم.

نماینده دختران دانش آموز استان قزوین ادامه داد:معلمان مادران و یا پدران دوم ما هستند چرا که ما را چون فرزندان خویش تعلیم داده و برای ایجاد روحیه استقلال طلبی، صبر و استواری در ما دانش آموزان کوشش میکنند.چه بسا وظیفه ای سخت تر از والدین دارند زیرا در کنار جایگاه معلمی می بایست دوستان ما نیز باشند.

وی با گرامی داشت یاد استاد شهید مطهری گفت: شهید گرانقدر استاد مطهری که این روز بزرگ با یاد ایشان معنا پیدا کرده است بهترین سرمشق برای معلمان سرزمین و جهان هستند، با گذشت چندین سال همچنان شخصیت والای ایشان مکتب بزرگی برای دانش آموزان است که درس تقوا، فروتنی،سادگی،مبارزه و دیگر خصلت های نیکو را می آموزد.

محمدی در پایان تاکید کرد:از زحمات تمام معلمان سرزمینم برای رشد ایران و ایرانی کمال تشکر را دارم و سپاسگزارم که عامل ترقی نسل های ایران و بشریت هستند، از معلمان سرزمین خواستارم حافظان روحیات و شخصیت دانش آموزان و فرزندان ایران عزیزمان باشند.

ارسال نظرات