امام جمعه زابل گفت:

سپاه پاسداران پاسداران حافظ جان و مال مردم است

حجت الاسلام عزیزی گفت: همان طور که سپاه حافظ نظام مقدس جمهوری اسلامی است، مجموعه نمایندگی ولی فقیه در سپاه خصوصا عقیدتی سیاسی با اجرای برنامه‌های گوناگون نیز باید حافظ سپاه و این نهاد مقدس باشد .
کد خبر: ۹۵۰۸۷۶۸
|
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۰

به گزارش خبرنگار بسیج از زابل، به مناسبت گرامیداشت هفته عقیدتی در سپاه و بسیج اعضای ستاد هفته عقیدتی ناحیه مقاومت بسیج زابل با حجت الاسلام والمسلمین مجتبی عزیزی امام جمعه شهرستان دیدار کردند .

در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین رضا محمد زاده سرحدی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج زابل ضمن تبریک هفته عقیدتی و گرامیداشت یاد و نام استاد شهید مرتضی مطهری گزارشی از اقدامات عقیدتی در راستای ماموریت سپاه و بسیج ارائه کرد .

حجت الاسلام والمسلمین مجتبی عزیزی، امام جمعه زابل  با اشاره به این مطلب که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جدا از اینکه حافظ انقلاب و ارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشد حافظ جان و مال و نوامیس ملت شریف ایران اسلامی است، گفت: دشمنان از سپاه پاسداران ترس و دوستان به این نهاد مقدس و انقلابی ارادت دارند .

وی با اشاره به فرمایش امام عظیم الشان که فرمودند اگر سپاه نیود کشور هم نبود افزود: این جمله بسیار دقیقی است و همان طور که سپاه حافظ نظام مقدس جمهوری اسلامی است مجموعه نمایندگی ولی فقیه در سپاه خصوصا عقیدتی سیاسی با اجرای برنامه‌های گوناگون نیز باید حافظ سپاه و این نهاد مقدس باشد .


عزیزی تصریح کرد: محبوبیت سپاه پاسداران کمتر از محبوبیت علما در جامعه نیست و این مهم نشان دهنده اقتدار و افتخاری این نیروی الهی در زمان جنگ تحمیلی و اکنون است.

ارسال نظرات