به مناسبت روز جهانی کارگر؛

کارگر زندانی غیرعمد و معسر از زندان بندرعباس آزاد شد

رییس سازمان بسیج حقوقدانان هرمزگان گفت : به مناسبت روز جهانی کار و کارگر، زمینه آزادی یک زندانی جرایم غیرعمد از زندان بندرعباس فراهم شد.
کد خبر: ۹۵۰۸۷۷۸
|
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۲

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج حقوقدانان هرمزگان، محمد ترابی اظهار کرد: این کارگر زندانی از بهمن ماه پارسال در زندان بوده که در نتیجه پیگیری های سازمان بسیج حقوقدانان و ستاد دیه استان با کمک جامعه ورزشی، ورزشکاران بسیجی و خیرین ، مبلغ مورد نظر تأمین شد.
وی بیان کرد: کمک به آزادی زندانیان غیرعمد و معسر و همچنین حمایت های اجتماعی و کمک های مؤمنانه به خانواده مددجویان یکی از مأموریت های بسیج و سازمان بسیج حقوقدانان است و باید از تمامی ظرفیت‌های نهادهای حمایتی ، اقشار بسیج و خیران برای رهایی این افراد از زندان استفاده کرد.
رییس بسیج حقوقدانان هرمزگان گفت: امسال هم برنامه ریزی کردیم با کمک بسیج سازندگی، اقشار بسیج و قرارگاه های تحول و محرومیت زدایی، زمینه ی آزادی بیش از ۴۵ زندانی با اولویت زندانیان جرائم عیر عمد و معسر فراهم کنیم.
وی یادآور شد: خوشبختانه جامعه ی ورزشی استان افرادی مومن و متدین هستند که همواره در جهت آزادی زندانیان جرایم غیر عمد وکمک های مؤمنانه پیش قدم بوده اند و در ماه مبارک رمضان‌ هم مبالغ قابل توجهی جهت آزادی زندانیان جمع آوری وبه ستاد دیه استان اهدا کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار