خبرهای داغ:

ترمیم کانال آب به همت بسیجیان سرخه انجام شد

در طی اقدامی جهادی بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) روستا عبدالله آباد اقدام به ترمیم و بازسازی کانال آب در روستا کردند.
کد خبر: ۹۵۰۸۷۸۴
|
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، جهادگران بسیجی شهرستان سرخه بار دیگر حضور پرشور در صحنه و میدان عمل داشته و با مرمت و بازسازی کانال آب حماسه ای دیگر خلق کردند.

اکبر رهایی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) روستا عبدالله آباد در سرخه در حاشیه این اقدام جهادی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در راستای ایجاد مشکل در کانال آب روستا، مرمت و بازسازی بند اصلی کانال آب کشاورزی در روستا به همت گروه جهادی سنگرسازان بی سنگر انجام شد.

او افزود: همچنین در راستای رزمایش مواسات و کمک های مومنانه، جمع آوری مبلغ 23 میلیون ریال فطریه به همت بسیجیان پایگاه جمع آموری و به دو خانواده نیازمند و فاقد سرپرست با حفظ شان و منزلت خانواده اهدا شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) ادامه داد: به همت بسیجیان و در جهت برقراری آرامش و امنیت در روستا، گشت شبانه و محله محور در روستا از ساعت بیست و یک تا بیست و چهار نیمه شب انجام شد.

رهایی یادآور شد: برگزاری جلسه ماهانه اعضای شورای پایگاه پیرامون ارائه پیشنهادات و جمع بندی برنامه های شش ماهه اول سال و مرور برنامه های ابلاغی و توجیه برنامه ها از دیگر برنامه های اجرایی در این پایگاه مقاومت بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها