معاون عمرانی استانداری ایلام گفت:

ضرورت تعیین تکلیف زائرسرای ایلامی‌ها در مشهد

معاون عمرانی استانداری ایلام گفت: تعیین تکلیف زائرسرای ایلامی‌ها در مشهد ضروری است
کد خبر: ۹۵۰۸۸۸۲
|
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۱


به گزارش خبرگزاری بسیج، سعید هژبری معاون عمرانی استانداری ایلام ظهر روز سه‌شنبه در نشست کمیته فنی ساخت زائرسرای ایلامی‌ها در مشهد اظهار کرد: فعال‌کردن کار ساخت پروژه زائرسرای ایلامی‌ها در مشهد باید به‌صورت ویژه پیگیری و در کوتاه‌ترین زمان ممکن تعیین تکلیف شود.

وی در ادامه افزود: استفاده از ظرفیت خیرین، ادارات، نهاد‌ها و کارخانه‌ها نقش مهم و اثرگذاری در روند تکمیل این پروژه خواهد داشت.

وی، فاصله مکانی اجرای پروژه با جغرافیای ایلام را یکی از ویژگی‌های آن عنوان و خاطرنشان کرد: باتوجه‌به بعد مکانی و اعتبارات در اختیار، بهترین روش فعال‌کردن پروژه، پیمان‌سپاری آن است.

معاون استاندار ایلام بر کاهش هزینه‌ها در کنار کیفیت استاندارد مصالح ساختمانی مورداستفاده تأکید کرد و گفت: کار ساخت زائرسرا در دوفاز انجام می‌شود که فاز اول آن (سازه و سفت‌کاری) ۹۹ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

هژبری، زائرسرا را متعلق به تمام مردم ایلام دانست و گفت: کل پروژه ۵۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تاکنون حدود ۳ میلیارد تومان برای آن هزینه شده است.

وی در پایان، با بیان اینکه برای تکمیل این پروژه مردمی نیازمند نگاه ویژه خیرین هستیم و در این راستا دست آن‌ها را به گرمی می‌فشاریم، خاطرنشان کرد: پروژه زائرسرای ایلامی‌ها در مشهد در دو کیلومتری حرم مطهر امام رضا (ع) در ۸ طبقه به مساحت ۵ هزار مترمربع سازه بتنی، ۶۴ سوئیت، یک باب حسینیه، رستوران، نمازخانه، آشپزخانه، سردخانه، پذیرش زائر و ۳۲ واحد پارکینگ در حال ساخت است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار