تصاویر/

گرامیداشت یاد استاد در نکا برگزار شد

ساری-ویژه برنامه بزرگداشت استاد شهید مرتضی مطهری و سالروز تشکیل عقیدتی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصر امروز با گردهمایی مربیان و هادیان سیاسی در بوستان شهدای گمنام این شهرستان برگزار شد .
کد خبر: ۹۵۰۸۹۳۲
|
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، حجت الاسلام اکبریان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نکا عصر امروز در ویژه برنامه بزرگداشت استاد شهید مرتضی مطهری و سالروز تشکیل عقیدتی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن گرامیداشت این روز گفت : عقیدتی و سیاسی سپاه در راستای اعتلای باورهای اعتقادی و دینی پاسداران و بسیجیان گام برمی‌دارد.

حجت الاسلام اکبریان خاطرنشان کرد:  بسیج و سپاه یک نیروی صرف نظامی نیست، بلکه در میان همه قشرهای مردم بر اساس برنامه‌های مکتبی اسلام، آموزه‌های دینی، فرهنگی، اخلاقی و معرفتی و اعتقادی حضور دارد.

همچنین در این مراسم حجت الاسلام حیدری مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علمی کاربردی بهشهر به تبیین شخصیت استاد مطهری پرداخت و گفت :استفاده از کتاب های او بعنوان راهنمای همه مسایل جامعه و دین می بایست همواره بازخوانی و در اسلام شناسی غنی خواهید شد میبایست بدرستی دربین آحاد جامعه تفسیر شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار