امام جمعه چالوس:

معلمان تربیت کنندگان نسل بشری اند

امام جمعه چالوس گفت: علما ربانی معلمان دین و دنیای مردم بودند و معلمان عزیز ما با تاسی به شغل انبیا بعد از نهاد خانواده دومین تربیت کنندگان نسل بشری اند.
کد خبر: ۹۵۰۸۹۷۰
|
۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۹

امام جمعه شهرستان چالوس حجت‌الاسلام والمسلمین سید داوود موسوی

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، مراسم گرامیداشت سالروز شهادت علامه شهید مرتضی مطهری و روز معلم و همچنین هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج با حضور کلیه پایوران وسربازان با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین موسوی امام جمعه شهرستان چالوس  درسالن همایش شهید رضا قربانی سپاه ناحیه چالوس برگزار شد.

امام جمعه چالوس در این مراسم گفت: شهادت آیت الله مطهری و روز معلم تفکر و تعمق متفکر و تئوریسین انقلاب اسلامی که بسته های فکری نظام ما به طراحی این استاد گرانمایه بستگی داشته که مورد هدف عنودان و منحرفین قرار گرفت.

حجت الاسلام موسوی افزود: آنها با اندیشه و باور مطهری مخالف بودند و حضور او را مخالفی برای اضافی خواهی های خود دانسته و در نتیجه عقیده و اندیشه او را نشانه رفتند.

خطیب جمعه چالوس خاطرنشان کرد: هرچند مطهری چهره بی بدیل برای انقلاب بوده اندیشه متعالی او و ایده های زیاد تربیتی همواره انقلاب اسلامی از آن بهره مند است.

امام جمعه چالوس اضافه کرد: علما ربانی معلمان دین و دنیای مردم بودند و معلمان عزیز ما با تاسی به شغل انبیا بعد از نهاد خانواده دومین تربیت کنندگان نسل بشری اند .

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار