نماینده ولی فقیه در سپاه فیروزکوه

امید آفرینی در کشور راهبرد مقابله با دشمنان است

نماینده ولی فقیه در سپاه فیروزکوه؛ بابیان اینکه شهدا به قدرت خدا اعتقاد و اعتماد داشتند اظهار داشت: آنان اگر در عملیاتی موفق می‌شدند و دشمن را به عقب می‌راندند این پیروزی را از خود نمی‌دانستند بلکه با توکل بر خدا به دل دشمن می‌زدند.
کد خبر: ۹۵۰۸۹۸۳
|
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۹

به گزارش خبرنگار بسیج شهرستان فیروزکوه؛حجت الاسلام والمسلمین کاظم مویینه، مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فیروزکوه در همایش هفته عقیدتی سیاسی   بابیان اینکه شهدا به قدرت خدا اعتقاد و اعتماد داشتند اظهار داشت: آنان اگر در عملیاتی موفق می‌شدند و دشمن را به عقب می‌راندند این پیروزی را از خود نمی‌دانستند بلکه با توکل بر خدا به دل دشمن می‌زدند و معتقد بودند که اراده خداوند موجب به هدف خوردن تیر می‌شود.

وی افزود:در زمان پیامبران تعداد زیادی از مومنین در جهاد شرکت می کردند و به فیض شهادت می رسیدند این شهدا ویژگی های زیادی داشتند یکی از این ویژگی ها یشان این بود که خود را  ضعیف نمی شمردند و از خود ضعف نشان نمی دادند

اکر تعداد دشمنان بیشتر  وقوی تر بود؛ شهدا قوی تر می شدند و ترس و وحشتی نداشتند

وی با یادآوری  شروع فعالیت  امام خمینی (ره)از مسجد کوچکی در قم  و بی معنا بودن  شرق و غرب نزد امام (ره) گفت: ورود امام به شهر قم، همانند ورودشان به ایران، شکوهمند و به یاد ماندنی بود؛ نزدیک به یک میلیون زن و مرد که از همه جای کشور جمع شده بودند، کیلومترها در مسیر ورودی ایشان، به شوق دیدارشان تجمع کرده و با استقبال پر شور مردم و مراجع و علمای حوزة علمیه وارد مدرسه فیضیه شدند و در نخستین سخنرانی خود پس از ۱۴ سال دوری، به تبیین مبارزات ملت و برنامه ها و اهداف نظام جمهوری اسلامی پرداختند.

 

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه شهرستان فیروزکوه گفت: حضرت امام(ره) در نخستین نطق تاریخی، پس از بازگشت به قم، در مدرسه ی فیضیه فرمودند: «ما باکی از شهادت نداریم ... مهم این است که این خرابه هایی که برای ما گذاشته اند به همت والای شما، با همت عظیم ملت بزرگ ایران، این خرابه از سر آباد شود.»

وی اشاره به امید آفرینی در پیام نوروزی مقام معظم رهبری کردو گفت:  در همایش هفته عقیدتی سیاسی شاید بعضی ها بگویند این جلسه عقیدتی سیاسی است بالاخره سخنران باید حول محور این موضوع سخنرانی کند نه کارآفرینی,

اما بهتر است بدانید تبیین دستاوردهای نظام عامل امید آفرینی در بین مردم است، و  همه باید رضایت‌مندی و آمید آفرینی مردم را در دستور کار خود قرار دهند. یعنی الان عقیدتی  در خدمت مقوله امیدآفرینی و بحث اقتصاد آمده است.

مویینه گفت: دشمنان به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی در میان مردم هستند که باید با امید آفرینی راهبردی قوی مقابل توطئه دشمنان پیش گرفت.

وی در پایان گفت: هفته‌ی عقیدتی سیاسی را به همه ی مربیان و اساتید و همکاران گرامی در سپاه پاسداران تبریک و تهنیت عرض می نمایم و روز معلم را به همه ی اساتید معلمان و مربیان تبریک عرض می کنم و آرزوی موفقیت و سربلندی را برای همه ی عزیزان از خداوند متعال مسئلت دارم.

 

خبرنگار بسیج/طاهره حاجی مزدارانی

ارسال نظرات
آخرین اخبار