امام جمعه دلیجان تاکید کرد

ارتقای ایمان و بصیرت سیاسی پیش نیاز مقابله با توطئه دشمنان

امام جمعه دلیجان ارتقای ایمان و بصیرت سیاسی را پیش نیاز مقابله با توطئه دشمنان دانست و گفت: ما اسوه‌ای مانند شهید مطهری داریم لذا در عرصه تربیت باید به گونه‌ ای باشیم که بر نوجوانان تأثیرگذاری داشته باشد.
کد خبر: ۹۵۰۹۰۱۹
|
۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۵

به گزارش خبرگزاری‌ بسیج استان مرکزی از دلیجان؛ همزمان با هفته عقیدتی سیاسی و بزرگداشت شهید مطهری جمعی از کارکنان سپاه ناحیه دلیجان با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.

حجت الاسلام غفوری، امام جمعه شهر دلیجان در این دیدار با بیان اینکه رشد و توسعه هر جامعه در گرو تربیت و آموزش است، گفت: ما اسوه‌ای مانند شهید مطهری داریم، حالات علمی ما، حالت معلمی ما و حالت حضور ما در عرصه تربیت باید به گونه‌ ای باشد که بر نوجوانان تأثیرگذاری داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه دشمن با القای شبهات و توطئه افکنی به دنبال سست کردن اعتقادات امت اسلام است، افزود: قدرت اصلی سپاه اعتقاد و عقیده‌ ای است که باید در دل‌ ها تقویت و از اعتقادات سطحی به یک اعتقاد معرفتی عمیق تبدیل شود.

امام جمعه دلیجان خاطرنشان کرد: سپاه از استوانه های محکم نظام اسلامی به شمار می رود و همواره ولایتمداری خود را اثبات کرده است.

حجت الاسلام صحرایی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه دلیجان نیز در این دیدار گفت: امروز بیش از هر زمان دیگری به اندیشه‌ های شهید مطهری نیازمندیم.

وی افزود: اندیشه، افکار و نام استاد شهید مطهری ماندگار، ابدی و جاودانه است و پاسداران باید با سلاح جهاد تبیین در سنگر دفاع از انقلاب حرکت کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه دلیجان خاطرنشان کرد: برای تقویت پایه‌های اعتقادی جوانان و نوجوانان و مقابله با دشمن باید از آموزه‌های اسلامی و شهدایی همچون شهیدان مطهری و سردار سلیمانی بهره بگیریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار