خبرهای داغ:

از سامانه تلویزیون اینترنتی دانشگاه صنعتی شاهرود رونمایی شد

شاهرود_ از سامانه تلویزیون اینترنتی دانشگاه به همت معاونت پژوهشی و فناوری در برنامه گرامی داشت مقام معلم رونمایی شد.
کد خبر: ۹۵۰۹۰۵۲
|
۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰

از سامانه تلویزیون اینترنتی دانشگاه صنعتی شاهرود رونمایی شدبه گزارش خبرگزاری بسیج مهندس خلیل کلایی مدیر مرکز فناوری و اطلاعات دانشگاه صنعتی شاهرود بیان کرد: برای اولین بار در دانشگاه زیر ساخت سامانه پخش زنده از مراسمات در وب سایت دانشگاه مهیا شد.
او بیان کرد: این سامانه با همت همکاران مرکز مدیریت فناوری‌های اطلاعات و ارتباطات انجام شده و انشالله در آینده‌ای نزدیک برنامه‌های پژوهشی، فرهنگی و اجتماعی دانشگاه با همکاری اداره روابط عمومی و سایر معاونت‌ها و مدیریت‌های دانشکاه قابل پخش می‌باشد.
تلویزیون اینترنتی چیست؟
تلویزیون اینترنتی (Internet TV)، به زبان ساده، تلویزیونی است که به اینترنت متصل می‌شود. این تلویزیون با نام «آی‌پی‌تی‌وی» (IPTV) یا «پروتکل تلویزیون اینترنتی» نیز شناخته می‌شود.
تلویزیون اینترنتی را می‌توان روی صفحه کامپیوتر، صفحه تلویزیون یا تلفن همراه و تبلت نیز مشاهده کرد. در تلویزیون معمولی، امواج از طریق آنتن دریافت می‌شود، اما در تلویزیون اینترنتی این سیگنال از طریق اینترنت ارسال می‌شوند.
تلویزیون اینترنتی چگونه کار می‌کند؟
تلویزیون اینترنتی اساساً همان برنامه‌های تلویزیونی هستند که به صورت آنلاین از هر نقطه از جهان در دسترس خواهند بود. نیازی نیست که برنامه‌ها از مقررات پخش محلی پیروی کنند و می‌توانید پخش زنده یا برنامه‌های تلویزیونی را که در صورت درخواست در دسترس هستند تماشا کنید. تلویزیون اینترنتی به شما این امکان را می‌دهد که برنامه را مکث کرده و از هر نقطه‌ای که دوست دارید، تماشا کنید یا قسمت‌هایی از برنامه را که ممکن است از دست داده باشید به عقب برگردانید.
برنامه‌های تلویزیون اینترنتی را به دو صورت می‌توانید مشاهده کنید: «پخش مستقیم» یا «برنامه‌های ضبط شده».

ارسال نظرات
پر بیننده ها