استقبال از یادواره شهدای شیخ شبان با خدمت رسانی

تیم های بسیج جامعه پزشکی استان چهارمحال و بختیاری با حضور در شیخ شبان به استقبال یادواره شهدای این روستای نمونه ایثارگری رفتند.
کد خبر: ۹۵۰۹۰۷۶
|
۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ در استقبال از یادواره شهدای روستای نمونه ایثارگری شیخ شبان از توابع شهرستان بن، برنامه های متنوعی از سوی دستگاه های مختلف در حال برگزاری است.

برگزاری میز خدمت در گلستان شهدای این روستا و حضور مردم در این میز خدمت ، دیدار با خانواده معزز شهدا وتکریم از آنها ، حضور تیم های خدمت رسانی طرح شهید رهنمون بسیج جامعه پزشکی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان، تکریم از معلمان این روستا همزمان با روز معلم و بازدید از خانواده های نیازمند و اجرای طرح مفتاح الجنه از جمله برنامه های استقبال از این یادواره است که بیستم اردیبهشت برگزار خواهد شد.

سرهنگ پاسدار کاظم کبیری، مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام گفت: در آستانه برگزاری یادواره شهدای روستای شیخ شبان، تیم های آموزشی بهداشتی و درمانی کانون های بسیج جامعه پزشکی،  مرکز بهداشت شهرستان های شهرکرد، فارسان و بن به این روستا اعزام شدند و خدمات مختلف درمانی شامل؛ ویزیت، معاینه، مشاوره و خدمات دندانپزشکی به صورت رایگان به اهالی شریف این روستای نمونه ایثارگری به مدت دو روز ارائه می کنند.

ارسال نظرات