خبرهای داغ:
گردان 123 امام حسین(علیه السلام):

دیدار با خانواده شهید مدافع امنیت سعید سلیمی

به مناسبت ایام شهادت استاد شهید مطهری برنامه دیدار با خانواده شهید مدافع امنیت سعید سلیمی با حضور بسیجیان و رزمندگان گردان 123 امام حسین(علیه السلام) در منزل شهید انجام شد.
کد خبر: ۹۵۰۹۱۰۹
|
۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از لشکر ۱۴امام حسین (علیه السلام )، به مناسبت ایام شهادت استاد شهید مطهری برنامه دیدار با خانواده شهید مدافع امنیت سعید سلیمی با حضور بسیجیان و رزمندگان گردان 123 امام حسین(علیه السلام) در منزل شهید انجام شد.

فرمانده گردان 123حضرت امام حسین(علیه السلام) در رابطه با این خبر گفت: شهید کسی است که در میدان جنگ و در خدمت امام یا نائب او کشته شود و هرکس در زمان امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) در حفظ اسلام کشته شود، یقیناً به او ملحق خواهد شد، شهادت عبارت است از نبوغ درخشان حیات در کمال هشیاری و آزادی.

این فرمانده در ادامه افزود: شهید سعید سلیمی به همراه  ۲۷ تن از رزمندگان لشکر ۱۴ امام حسین(علیه السلام) در تاریخ بیست ‌و چهارم بهمن‌ماه سال ۱۳۹۷ در حین بازگشت از مأموریت مرزبانی جنوب شرق کشور(سیستان و بلوچستان) جاده خاش زاهدان مورد حمله تروریستی گروهک جندالشیطان قرار گرفتند و به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

 درپایان این دیدار ضمن ابلاغ سلام فرمانده محترم لشکر۱۴امام حسین(علیه السلام) ازخانواده شهید تجلیل به عمل آمد و هدیه و لوح تقدیر با امضاء سردار هاشمی پور فرمانده محترم لشکر۱۴امام حسین (علیه السلام) به رسم یادبود توسط فرمانده گردان 123 امام حسین(علیه السلام) به مادر شهید سعید سلیمی اهدا گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار