نمایشگاه عکاسی و هنرهای تجسمی دانش آموزی در سالن سینما طوبی میبد گشایش یافت

نمایشگاه عکاسی و هنرهای تجسمی دانش آموزی از آثارهنری دانش‌آموزان دبیرستان‌های متوسطه اول شهید احمد زارعی و اعظم زارعشاهی میبد در سالن سینما طوبی گشایش یافت.
کد خبر: ۹۵۰۹۱۲۹
|
۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، نمایشگاه عکاسی و هنرهای تجسمی دانش آموزی از آثارهنری دانش‌آموزان دبیرستان‌های متوسطه اول شهید احمد زارعی و اعظم زارعشاهی میبد با حضور محمد رضا کارگررییس آموزش و پرورش میبد ، هادی برزگر جانشین ناحیه بسیج میبد ، حجت الاسلام فاضلی مسئول دفتر امام جمعه ، عرفان کریم بیکی بخشدار و دانش آموزان و معلمان در سالن سینما طوبی گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در میبد این نمایشگاه با به نمایش گذاشته شدن 220 اثر عکاسی در قالب کلیپ تصاویر ، 276 اثر نقاشی روی سفال ، 224 اثر طراحی روی ظروف و چهار اثر طراحی روی پارچه در سالن سینما طوبی واقع در شهرک امام جعفر صادق (ع) ، جنب کانون شهید رجایی ، کوچه گلستان 12 راه اندازی شده و تا 17 اردیبهشت صبحها از ساعت الی 13 و عصرها از ساعت 18 تا 20 برای بازدید عموم دایر ست.
رییس آموزش و پرورش میبد در مراسم افتتاحیه نمایشگاه عکاسی و هنرهای تجسمی دانش آموزی در سالن سینما طوبی با قدردانی از دانش آموزان و مدیران و معلم درس هنر دانش آموزان برای راه‌اندازی نمایشگاه ، کار آنها را بسیار ارزشمند توصیف کرد.
محمد رضا کارگر توانمندی‌های دانش آموزان و رویکرد معلم آنها و معاونان و مدیران دبیرستان‌های متوسطه اول شهید احمد زارعی و اعظم زارعشاهی برای به نمایش گذاشتن آثار دانش آموزان را ستود.
نفیسه پورمحمود آبادی مسئول برگزاری نمایشگاه و دبیر هنر دانش آموزان نیز گفت: در طول ترم گذشته دانش آموزان آثار هنری خود شامل طراحی روی سفال ، طراحی روی پارچه و طراحی حروف ارائه دادند که همه آنها کارهای بسیار فوق العاده زیبا هستند و نشان از ذوق هنری ، استعداد و توانمندی آنها برای خلق آثار هنری ماندگار دارد.
وی اظهار کرد: همیشه بهترین هدیه برای معلم دیدن نتیجه تلاش‌ها و زحمات دانش‌آموزانش است. امروز آثار زیبا و ارزشمند دانش آموزان را در نمایشگاه می‌بینم و خوشحالم که توانستم دانش آموزانم را علاقمند کنم که این تعداد زیاد از آثار که همه آنها نشان از ذوق هنری و استعداد آنها دارد را ارائه دهند.
زهرا ابهجی دانش آموز پایه دوم دبیرستان متوسطه اول شهید احمد زارعی که 2 اثر طراحی روی سفال و طراحی حروف را در نمایشگاه به معرض نمایش گذاشته است ، برگزاری نمایشگاه فرصت خوبی برای به نمایش گذاشتن آثار و دیدن آثار دانش آموزان توسط خودشان ، دوستان و مردم است.
وی اظهار خوشحالی کرد که نمایشگاه در روز 12 اردیبهشت و همزمان با روز معلم راه اندازی شده و دانش آموزان توانستند هم آثار خود را به نمایش بگذارند و هم با ارائه آثار خود از تلاشهای معلمان خود قدردانی کنند.
زهرا باقری از کلاس نهم ب دبیرستان شهید احمد زارعی نیز اظهار خوشحالی کرد که با شرکت در نمایشگاه آثاری شامل طراحی روی سفال و حروف و اسم روی کاغذ را به معرض نمایش گذاشته است.

ارسال نظرات