حجت الاسلام و المسلمین رضا حسنی:

ارتقاء سواد رسانه نیاز ضروری همه اقشار جامعه است

نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان قدس گفت:بحث ارتقاء سواد رسانه ای نیاز ضروری همه اقشار جامعه می باشد لذا این هشداری جدی است.
کد خبر: ۹۵۰۹۳۶۴
|
۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۹
ارتقاء سواد رسانه نیاز ضروری همه اقشار جامعه است

به گزارش روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه مقاومت بسیج حضرت مهدی موعود (عج) شهرستان قدس؛ حجت الاسلام و المسلمین رضا حسنی مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان قدس در نشست آموزشی جهاد تبیین با محوریت سواد رسانه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی، مسائل عقیدتی و معنوی را پیشگام حرکت های یک جامعه دانست و گفت: اگر از لحاظ معنوی و باورهای دینی یک جامعه غنی نباشد در آن جامعه ناهنجاریهای فراوانی به وجود می آید؛ دشمن از تمام توان و تجهیزات خود علیه انقلاب اسلامی خرج کرده ولی نتوانسته به هدف اصلی خود یعنی از بین بردن انقلاب اسلامی دست بیابد، همانطور که از لحاظ نظامی و سخت‌افزاری  ۸ سال نظام اسلامی را درگیر یک جنگ تمام عیار تحمیلی کرد ولی بعد از ۸ سال سر خورده ماند و شکست خورد.

این مقام مسئول ادامه داد: بعد از جنگ تحمیلی فهمیدند که از لحاظ سخت افزاری نمی‌توانند با نظام اسلامی مواجه شوند لذا یک طرح بسیار خطرناکی را برای نظام اسلامی طراحی کردند به نام تهاجم فرهنگی.

وی بیان کرد: در سال ۶۹ اولین واژه ای که مقام معظم رهبری بیان می کنند بحث تهاجم فرهنگی است، در اواخر دهه شصت و اوایل دهه هفتاد حضرت آقا فرمودند که دشمن بذر ۵۰ساله می کارد یعنی آن زمان کاشت و الان انتظار برداشت دارد، در ابتدا تهاجم فرهنگی که تبدیل شده به شبیخون فرهنگی وسپس ناتوی فرهنگی و در حال حاضر تبدیل شده به جنگ ترکیبی و جنگ شناختی.

حجت الاسلام و المسلمین رضا حسنی تاکید کرد: وقتی یک جامعه ای از معنویت تهی شد و دشمن با برنامه ریزی در تلاش است که اخلا‌ق را در یک جامعه از بین ببرد شاهد مشکلات متعددی خواهیم بود.
جنگ شناختی و جنگ ترکیبی باعث شده موضوع بسیار واجب و مقدس امر به معروف و نهی از منکر بر زمین افتاده لذا افراد تاثیرگذار در جامعه وظیفه دارند که هر کس در حوزه خود تمام توان خود را به کار گیرد که در این جنگ ترکیبی و جنگ شناختی دشمن موفق نشود.

مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان قدس با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر برنامه ریزی دشمن در حوزه جنگ شناختی و ترکیبی عنوان کرد: برنامه ریزی دشمن در حوزه شناختی و جنگ ترکیبی قابل تحسین بود ولی آنها از یک چیز غفلت کرده اند و آن هم معنویتی هست که در جامعه ما است.

رضا حسنی ادامه داد: نام گذاری هفته عقیدتی و روز معلم که برگرفته از تفکر شهید مرتضی مطهری بزرگوار می باشد، همانا پاشیدن بذر معنویت و اخلاق در جامعه ما است؛ همچنین حضرت آقا فرمودند که ما در دوران کرونا آموزش را دست فضای مجازی دادیم و ضرر کردیم.

حجت الاسلام و المسلمین رضا حسنی افزود: دشمن امید دارد به این قضیه که از دانش آموزان فعلی جامعه ما برای استکبار جهانی و صهیونیست سرباز تربیت کند که ما نباید بگذاریم این اتفاق بیفتد آنهم با بهترین راهکار که همانا القاء تفکر معنوی در جامعه است؛ لذا هرکسی در حوزه تاثیر گذاری خودش از جامعه اطراف اعم از خانواده و در دوستانش می بایست تلاش کند که دشمن در این عرصه به نتیجه نرسد.

حجت الاسلام و المسلمین حسنی نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان قدس در پایان بحث ارتقاء سواد رسانه را نیاز ضروری همه اقشار جامعه دانست و اظهار داشت: بحث ارتقاء سواد رسانه ای نیاز ضروری همه اقشار جامعه است؛ لذا این هشدار جدی است, بنابراین اساس می بایست در خانواده خود و اجتماع به گونه ای حرکت کنیم که شرمنده شهدا نباشیم، شهدا امانت گرانبهای انقلاب اسلامی را با خون خودشان در میان ما به ودیعه نهاده اند وحداقل وظیفه ما این است که خود را تجهیز نموده که فریب دشمنان را نخوریم.

 

انتهای پیام*

ارسال نظرات
آخرین اخبار