خبرهای داغ:

پیام تسلیت فرمانده سپاه ناحیه دامغان در پی شهادت دو تن از سربازان سپاه شهرستان

دامغان_ سرهنگ محمد حسین تقی پور فرمانده سپاه ناحیه شهرستان دامغان در پی شهادت دو تن از سربازان در حادثه انفجار مرکز آماد و پشتیبانی شهید هاشمی سپاه ناحیه شهرستان پیام تسلیت صادر کرد.
کد خبر: ۹۵۰۹۳۸۱
|
۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ محمد حسین تقی پور فرمانده سپاه ناحیه شهرستان دامغان در پی شهادت دوتن از سربازان مرکز آماد و پشتیبانی شهید هاشمی شهرستان دامغان، شهیدان علی علی حسینی و جمال شبستانی پیام تسلیت صادر کرد.متن پیام به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاء عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

خبر شهادت پرافتخار دو تن از سربازان در حادثه انفجار در مرکز آماد و پشتیبانی شهید هاشمی شهرستان دامغان، شهیدان علی علی حسینی و جمال شبستانی موجب تأثر و تألم گردید. 

به حق می توان گفت که شکوه و سربلندی ایران اسلامی، مرهون مجاهدت دلیر مردانی است که در مکتب انسان ساز ولایت، درس عشق، ایثار و خدمت آموختند؛ مردانی که با دل بریدن از تمامی تعلقات به دعوتگاه یار شتافتند و برگ برگ دفتر هستی را با نام و یاد خود جلوه‌ای دیگر بخشیدند. 

اینجانب شهادت مظلومانه این شهیدان را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، مردم شریف شهرستان دامغان به ویژه خانواده معظم و معزز شهیدان تبریک و تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن شهیدان والامقام علو درجات و محشور شدن با سالار شهیدان (ع) و برای خانواده‌های شهیدان صبر جمیل و اجر جزیل مسألت دارم.

سرهنگ محمد حسین تقی پور

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان دامغان

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار