خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج با اشاره به اهمیت "جهاد تبیین"، جهاد تبیین ، جهاد خدمت و نشاط و جهاد امیدآفرینی را  کلیدواژه اساسی فعالیت های بسیج در سطح ناحیه ، حوزه و پایگاه های مقاومت بسیج  برشمرد و گفت:امروز  این مهم وظیفه همه ماست.
کد خبر: ۹۵۰۹۴۲۸
|
۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۵

فرمان اعتلای بسیج دستور مستقیم امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی)است / مردم اصلی ترین پشتوانه انقلاب اسلامی

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ سردارحسین معروفی معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج کشور در جلسه قرارگاه فرمان اعتلای بسیج سپاه نینوا گلستان، اظهار کرد: حضرت امام خمینی(ره) در پیام به حجاج در سال ۶۶ فرمودند " ای نشستگان در مقابل خانه خدابه ایستادگان در مقابل دشمنان خدا دعا کنید" لذا برادران و خواهران یقین بدانید این " ایستادگان در مقابل دشمنان خدا " شما هستید.

وی افزود: دشمن به دنبال این است که استحکام درونی ما را مورد ضربه قرار دهد اما در نقطه مقابل اسلام ناب محمدی(ص) دنبال برقراری استحکام فردی ، سازمانی و عمومی در سطح جامعه است.

معروفی خاطرنشان کرد: ما باید با اجرای صحیح طرح اعتلای بسیج پرچم نظام و انقلاب را در قله اقتدار به احتزاز درآوریم.

باید بدانیم در اجرای طرح اعتلای بسیج پاسدار انقلاب امام زمان (عج) و حکومت اهل بیت(ع) هستیم

وی اظهار داشت: باید بدانیم در اجرای طرح اعتلای بسیج ما پاسدار انقلاب امام زمان (عج) و حکومت اهل بیت(ع) هستیم و با اقتدا به سیدالشهدا (ع) زندگی میکنیم لذا با نگاهی جهادی و شبانه روزی باید فرمان امام جامعه را عملیاتی کنیم.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج تصریح کرد: بر اساس فرماندهی حضرت امام خامنه ای ( مدظله العالی) بسیج طول و عرض کل انقلاب اسلامی است و اجرای این فرمان یک دغدغه فراسرزمینی در منطقه غرب آسیا است.

رسالت بسیج ،همراه سازی افکار عمومی و مردم با آرمان های انقلاب اسلامی

سردار معروفی  رسالت بسیج ،را همراه سازی افکار عمومی و مردم با آرمان های انقلاب اسلامی دانست و گفت: چراکه انقلاب اسلامی با مردم تعریف می شود و اصلی ترین پشتوانه این انقلاب الهی مردم ما هستند.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج با اشاره به اهمیت "جهاد تبیین"، جهاد تبیین ، جهاد خدمت و نشاط و جهاد امیدآفرینی را  کلیدواژه اساسی فعالیت های بسیج در سطح ناحیه ، حوزه و پایگاه های مقاومت بسیج  برشمرد و اظهار داشت:امروز  این مهم وظیفه همه ماست.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها