مسئول سازمان اردویی سپاه کربلا در گفتگو با بسیج:

۳۰۰ مازندرانی زائر جبهه‌های غرب و شمالغرب کشور می‌شوند

ساری-مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه کربلا از اعزام بیش از ۳۰۰ زائر از ۵ شهرستان استان مازندران همزمان با سالروز عملیات بازی دراز به مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب کشور خبر داد.
کد خبر: ۹۵۰۹۴۶۶
|
۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۹

خبرگزاری بسیج،سرهنگ محمد عباسپور پیش از ظهر امروز از اعزام  بیش از ۳۰۰ زائر  از ۵ شهرستان استان مازندران همزمان با سالروز عملیات بازی دراز به مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب کشور خبر داد و گفت: کاروان‌های اردویی راهیان نور غرب و شمال غرب کشور از ۱۳ اردیبهشت آغاز و  تا شهریورماه ادامه دارد.

مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه کربلا  با اشاره به اینکه برنامه‌های فرهنگی و معنوی متنوعی برای این ایام تدارک دیده شده است تا زائرین حداکثر استفاده از این سفر را ببرند، افزود: بازدید از باغ موزه دفاع مقدس همدان، بازدید از یادمان عملیات مرصاد، بازدید از یادمان شهید شیرودی، بازدید از حرم احمد ابن اسحاق، و حضور در یادمان بازی دراز از جمله برنامه‌های زائرین در این اعزام‌ها هست.

سرهنگ عباسپور به حضور و درخشش شهدا و قهرمانان مازندرانی در مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب کشور، گفت: شهید کشوری، شیرودی، شهید افتخاریان و خلعتبری از جمله قهرمانان مازندرانی هستند که در این مناطق به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها