فرمانده سپاه کربلا:

گروه‌های فرهنگی بسیجیان مازندران برای مدیریت فضا‌های گردشگری استان آماده هستند

ساری- فرمانده سپاه کربلا از آمادگی گروه‌های فرهنگی بسیجیان مازندران برای مدیریت فضا‌های گردشگری اعم از سواحل و تفرجگاه‌های سطح استان بنابر اعلام نیاز مسئولین شهرستان‌ها خبر داد.
کد خبر: ۹۵۰۹۴۷۸
|
۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۲

گروه‌های فرهنگی بسیجیان مازندران برای مدیریت فضا‌های گردشگری استان آماده هستند

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا با حضور در دفتر امام جمعه شهرستان نوشهر ، به همراه فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نوشهر، با حجت‌الاسلام والمسلمین محمود مشایخ دیدار و گفتگو کرد.

فرمانده سپاه کربلا در این دیدار با گرامیداشت مقام شهید مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه، بهره گیری از توصیه ها و رهنمودهای ائمه جمعه و علمای شهرستان ها را برای اجرای مأموریت های انقلابی بسیج و سپاه راهگشا دانست و بر محور بودن مسجد بعنوان مرکز همه ی فعالیت های اجتماعی بسیج در محله ها تأکید کرد.

سردار مسلمی در پاسخ به بیان دغدغه های فرهنگی حجت‌الاسلام مشایخ با توجه به شرایط گردشگری منطقه غرب مازندران بویژه نوشهر، از آمادگی گروه های فرهنگی بسیجیان مازندران برای مدیریت فضاهای گردشگری اعم از سواحل و تفرجگاه های سطح استان بنابر اعلام نیاز مسئولین شهرستان ها خبر داد.

 حجت‌الاسلام والمسلمین مشایخ امام جمعه نوشهر نیز در این دیدار ضمن تشکر از حضور فرمانده سپاه استان، بر لزوم مبارزه برنامه ریزی شده با ترفندهای ضدفرهنگی دشمنان تأکید کرد و ابراز امیدواری کرد تا با تدابیر فرماندهان سپاه و بسیج شاهد ایفای نقش بیشتر بسیجیان در برنامه های مساجد باشیم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها