خبرهای داغ:
سردار معروفی در همایش "تبیین و ترویج مکتب شهید سلیمانی":

حاج قاسم ماحصل حقیقی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است/ باید گفتمان شهید سلیمانی را به جوانان بشناسانیم

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکهحاج قاسم ماحصل حقیقی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است، بر ضرورت شناساندن گفتمان شهید سلیمانی به نسل جوان تأکید کرد.
کد خبر: ۹۵۰۹۵۰۲
|
۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۶

حاج قاسم ماحصل حقیقی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است/ باید گفتمان شهید سلیمانی را به جوانان بشناسانیم

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ سردار معروفی معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین در همایش تبیین و ترویج مکتب شهید سلیمانی گفت: کلیدواژه سخن ماندگار  " ما ملت امام حسینیم " شهید سلیمانی بدان معناست که امت اسلامی ما با الگوبرداری از فرهنگ سرخ عاشورا امروز نگاهش به رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ، نگاه امامت یک جامعه اسلامی است.

وی افزود: هرکس میخواهد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به درستی بشناسد باید شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را بشناسد چراکه حاج قاسم خروجی و ماحصل حقیقی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

معروفی اظهار داشت: شهید الداغی که اخیرا در سبزوار به شهادت رسید شاید عضو پایگاه بسیج ما نبود اما ناموس پرست بود و غیرت دینی او باعث شد به فیض شهادت برسد و این درست همان راهبردی است که شهید سلیمانی دنبال می کردند که دختران کم حجاب هم دختران جامعه ما هستند.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج تصریح کرد: شهید سلیمانی را باید به چشم یک مکتب و مدرسه درس آموز نگاه کرد نه صرفا یک شخص نظامی که داعش را نابود می‌کند لذا باید گفتمان شهید سلیمانی را به جوانان بشناسانیم و به خاطره گویی از شهید بسنده نکنیم.

وی عنوان کرد: گذشت از مال ، گذشت از آبرو ، ولایتمداری بی نظیر و اخلاص در عمل از شاخصه های اصلی شهید سلیمانی است و ما با تعریف نظام فکری سیدالشهدای جبهه مقاومت به ترویج مکتب شهید سلیمانی می پردازیم.

معروفی خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی به شدت مردمی بود و مراسم تشییع ایشان در چندین شهر گواه این مسئله است که رابطه ایشان با مردم یک رابطه قلبی عمیق بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها