کارگاه علمی در پایگاه حضرت رقیه (س) سرخه برگزار شد

کارگاه علمی با هدف آگاهی نوجوانان و جوانان بسیجی به همت حوزه مقاومت بسیج کوثر (س) سرخه در پایگاه مقاومت بسیج حضرت رقیه (س) برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۰۹۶۸۶
|
۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در جهت ارائه نکات علمی کارگاه آموزشی با محوریت برنامه های علمی به همت حوزه مقاومت بسیج کوثر (س) سرخه در پایگاه مقاومت بسیج حضرت رقیه (س) سرخه برگزار شد.

این برنامه با حضور علیرضا اسماعیل زاده معاونت علمی پژوهشی نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه و مسئول علمی حوزه مقاومت بسیج کوثر (س) سرخه در جمع نوجوانان بسیجی این پایگاه مقاومت در کانون الهادی (ع) تشکیل شد.

گفتنی است در این جلسه اسماعیل زاده توضیحات کاملی از برنامه های علمی را ارائه و نوجوانان نیز سوالات و ابهامات خود را در خصوص برنامه های علمی مطرح کردند.

همچنین در راستای ابلاغ برنامه های پایگاه های مقاومت بسیج در سال 1402، جلسه اعضای شورا و هیئت اندیشه ورز حوزه مقاومت بسیج کوثر (س) با موضوع برنامه های ابلاغی ۱۴۰۲ و برنامه ریزی جهت برگزاری جلسات‌ توجیهی اعضای شورای پایگاه ها به صورت تخصصی ویژه معاونت ها در حوزه برگزار شد.

در این جلسه اهداف و برنامه های در دستور اجرا در سال جدید عنوان و اعضا نظرات و پیشنهادات خود را در جهت اجرایی کردن هرچه بهتر برنامه ها عنوان کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار