خواهران بسیجی پایگاه آسیه بر سر قبر معلم شهید حاضر شدند

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) گفت: به مناسبت بزرگداشت هفته معلم ضمن برگزاری برنامه های ورزشی و فرهنگی، یادواره شهدای خانگی همراه با حضور بر سر قبر معلم شهید ابوالقاسم نجار برپا شد.
کد خبر: ۹۵۰۹۷۴۴
|
۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) سرخه از کارگر نمونه محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) تجلیل و قدردانی کردند.

سمیه ادهم فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این اقدام در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: همزمان با روز کارگر به همت بسیجیان از یکی بانوان نانوا در محله در حیطه پخت نان محلی و سنتی با حضور حسن ادهم عضو شورای اسلامی شهر با تاکید بر محله محوری و مسجد محوری در مسجد امام حسن مجتبی (ع) تجلیل و قدردانی شد.

او افزود: همچنین به مناسبت هفته معلم از دو معلم بسیجی پایگاه با حضور در پشت درب منزل آن ها ضمن تبریک این روز با اهدای کارت هدیه از آن تقدیر شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) ادامه داد: ویژه برنامه زنگ ورزش همراه با ورزش عصرگاهی در اتاق ورزش پایگاه توسط نوجوانان حلقه شهید کریم طاهریان برگزار و با استقبال خوبی همراه بود.

ادهم بیان داشت: همچنین در قالب فعالیت خارج حلقه، پیاده روی شامگاهی اعضای حلقه شهید محمدتقی فیض با حضور بسیجیان و آموزش نحوه کاشت قلمه گل در گلدان و توضیحات سرگروه در مورد طرز نگهداری و آبیاری گلدان به نوجوانان حلقه از دیگر برنامه های اجرایی بوده است.

او یادآور شد: به مناسبت هفته معلم یادواره خانگی معلم شهید ابوالقاسم نجار با حضور عبدالهی فرمانده حوزه امام موسی بن جعفر (ع) و جمعی از بسیجیان، خادم الشهدا، اعضای شورای پایگاه حضرت آسیه (س) و پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) با خاطره‌گویی اسماعیل ادهم راوی جنگ در دوران ۸ سال دفاع مقدس از شهید و قرائت دسته جمعی زیارت عاشورا در منزل خواهر شهید و حضور اعضای شورای پایگاه بر سر مزار مطهر این معلم شهید نیز به مناسبت بزرگداشت هفته معلم برگزار شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار