خبرهای داغ:

دیدار و تقدیر از معلمان مدرسه در حمیدیه

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید مجید سیلاوی از دیدار و تقدیر از معلمان مدرسه روستای علاونه فای با همکاری پایگاه الغدیر به مناسبت روز معلم خبر داد.
کد خبر: ۹۵۰۹۸۲۲
|
۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در ناحیه حمیدیه؛ 

منصور جنادله گفت: ۱۲ اردیبهشت، روز و هفته معلم فرصتی برای سپاسگزاری از زحمات بی‌دریغ معلمان جامعه است، معلمانی که از صمیم قلب مانند شمع از وجود خود مایه می‌گذارند تا آینده‌سازان کشور را به بهترین شکل ممکن آموزش و پرورش دهند.

 

فرمانده پایگاه الغدیر نیز افزود: معلمان فراتر از وظیفه شغلی خود، ایثار و فداکاری را پیشه کرده و در جهت ترویج آگاهی در جامعه حرکت می کنند، آنان در کلاس‌های درس آموزش می‌دهند تا فرزندان ما بتوانند با توانایی‌ها بهترین آینده را برای خود و کشورشان ترسیم کنند.

 

دهیار روستا خاطر نشان کرد: در واقع آموزش، پرورش و انسان سازی رسالت اصلی معلمان است که در هر شرایطی برای انجام این کار آماده و مشتاق هستند، بنابراین قدردانی از زحمات این عزیزان اول از همه برعهده مسئولان و سپس همه مردم جامعه است که روزی در کلاس‌های درس از معلمان آموختند و با این آموخته‌ها آینده سازی کردند.

 

منابهی مدیر مدرسه هجرت اظهار کرد: مدرسه در شرایط محروم قرار دارد که شرایط مناسبی هم از بعد اجتماعی و فضا و مایحتاج نداشته و نیاز به توسعه فضای مدرسه را داریم چون در هر کلاس نزدیک ۴۰ دانش آموز بوده و شرایط سختی در فضای کلاس حاکم می باشد.

وی افزود: با همکاران خوب و پرتلاشم تصمیم گرفتیم که در جهت آسیب‌شناسی و رفع مشکلات دانش‌آموزان اقداماتی را انجام دهیم، در این مسیر همکارانم بیشتر از وظیفه خود برای دانش‌آموزان گام برداشته‌اند و همه به این عشق کار می‌کنیم که دانش‌آموزان آینده خوبی داشته باشند.

این مدیر مدرسه عنوان کرد: دانش آموزان در این سن بسیار پاک هستند بنابراین ما تلاش کردیم در بحث مشاوره و مراقب سلامت دوره‌هایی بگذرانیم و به فرزندان کمک کنیم. دانش‌آموزان واقعا مظلوم هستند و باید به آنها رسیدگی شود.

 

در پایان از معلمان و مدیر مدرسه بابت زحماتی که می کشند و روز معلم تقدیر بعمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار