خبرهای داغ:
همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در سپاه

آیین تجلیل از وابستگان عقیدتی و سیاسی سپاه شاهین دژ برگزار شد

به مناسبت گرامیداشت هفته عقیدتی و سیاسی از وابستگان سپاه شاهین دژ تقدیر به عمل آمد.
کد خبر: ۹۵۰۹۸۲۹
|
۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۸

به گزارش بسیج از آذربایجان غربی، فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین دژ و هیات همراه با حضور در منزل وابستگان عقیدتی سیاسی سپاه شاهین دژ از زحمات آنان تجلیل و تقدیر به عمل آوردند‌.

حجت الاسلام غلامحیدر جهانبان در این دیدار ضمن گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه، گفت: به منظور گرامیداشت سالروز شهادت فیلسوف شهید مرتضی مطهری، هفته معلم و هفته عقیدتی سیاسی دیدار و تکریم وابستگان در شهرستان شاهین دژ انجام شد.

وی با بیان اینکه تکریم وابستگان، پاسداشت زحمات فراوان این عزیزان است، گفت: برآورده کردن نیازهای مادی و معنوی، ارتقا منزلت اجتماعی، هویت بخشی فردی و امنیت روانی بازنشستگان، موجبات حفظ سرمایه‌های اجتماعی کشور را تأمین خواهد کرد.

در ادامه سرهنگ پاسدار منصور یوسفی گفت: تکریم، احترام وابستگان و مجاهدان فی سبیل لله در سپاه که عمر شریف خود را در راه اعتلای میهن اسلامی، اقتدار، امنیت و عزت کشور صرف کرده‌اند، امری ضروری و انکارناپذیر است.

وی با اشاره به اهمیت جایگاه و منزلت پیشکسوتان سپاه و تأکیدات فرماندهی معظم کل قوا درباره تکریم و گرامیداشت وابستگان به عنوان قشر خدوم و تأثیرگذار در جامعه، اظهار داشت: با توجه به اینکه دشمن امروزه از لحاظ نظامی توان مقابله با جمهوری اسلامی ایران را ندارد از طریق  جنگ نرم و تهاجم فرهنگی جوانان کشور ما را مورد هدف و هجمه قرار داده است و امروزه عقیدتی سیاسی در خط مقدم پیکان نبرد است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار