خبرهای داغ:

آئین بزرگداشت مقام معلم در آموزش و پرورش باغملک برگزار شد

 مراسم بزرگداشت مقام معلم شهرستان باغملک با حضور امام جمعه، معاونت فرماندار،‌ فرماندهی نیروی انتظامی ،مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه مدیر آموزش و پرورش و جمعی از مسئولین ادارات و نهادها و معلمان منطقه در تالار ولایت آموزش و پرورش شهرستان باغملک برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۰۹۸۳۹
|
۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از باغملک:صداقتی مدیر آموزش و پرورش شهرستان ضمن خیرمقدم به میهمانان ارجمند و معلمان بزرگوار و نحوه چگونگی انتخاب معلمان نمونه منطقه، در مورد نقش و اهمیت و جایگاه معلم در تعلیم و تربیت دانش آموزان اشاره و با بیان اهمیت و ارزش مقام و منزلت استاد شهید مرتضی مطهری عنایت و توجه بیشتر به معلمان را توجه به جایگاه علم و ادب دانست.

 

در ادامه برنامه حجت الاسلام والمسلمین بهمنی امام جمعه شهرستان گفت دشمن در مواجهه با نظام اسلامی در هر عرصه‌ای که وارد شد شکست خورد و افزود: سربازان دفاع از میهن، شاگردان تربیت شده معلمانی هستند که در مدارس درس ایثار و شهادت را آموختند.

 

وی همچنین افزود: معلمان با تاسی از مکتب اهل بیت درس فداکاری، ایثار، شهادت و اخلاق را به دانش آموزان تدریس کنند تا نسلی تربیت شود که مدافع نظام و رهبری باشد.

 

امام جمعه باغملک در پایان بیان کرد: معلمان افسران جهاد تبیین در مدارس هستند و در خط مقدم روشنگری و آگاهی بخشی به آینده سازان جامعه قرار دارند.

 

در این مراسم باشکوه که با استقبال بی نظیری همراه بود خوانندگان محلی به همراه گروه سرود به اجرای برنامه پرداختند و در پایان با حضور مسئولین از معلمان نمونه منطقه تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار